Goed voorbeeld doet volgen. Ik betaal ook 100 euro @Jurk
Ben al vroeg in het jaar op vakantie gegaan dus heb wat extra’s gespaard.
Goed voorbeeld doet volgen. Ik betaal ook 100 euro @Jurk
Ben al vroeg in het jaar op vakantie gegaan dus heb wat extra’s gespaard.
Mij mag je ook voor € 100,- noteren, @Jurk.
En neem je tijd. Het hoeft niet dit jaar te verschijnen wat mij betreft.
€100 - sluit ik me bij aan. KWF: Goed doel!
Alvast dank voor alle moeite mannen!
Zo gaat het lekker hard idd! dank!
Dat moeten we denk ik maar doen!
+€100,-
Met mn domme vingers de verkeerde aangeklikt.
Ik wil graag de strip maar heb per ongeluk de puzzel aangeklikt, kan dat worden aangepast?
Ik had alleen de strip, doe mij er maar een puzzel bij…en dan zal ik hem ook met pijn en moeite in elkaar zetten.
Kom op iedereen laten we dit een succes maken!
Je kunt als het goed is gewoon wisselen.
Edit: Ja weet het zeker. Gewoon op ‘stemmen tonen met streep er door’ klikken en je kunt je stem aanpassen.
100€ voor de strip en 100€ voor de puzzel.
Hang m even uit de broek! met name iedereen met een Rolex die afgelopen jaar alleen maar meer waard is geworden!
Je kan alleen maar wijzigen naar beide, niet in plaats van toch?
Ik wil gewoon een puzzel en stripboek, en voor dit doel kan er toch niemand zijn die niets geeft lijkt me…
Gelukt, bedankt voor je hulp!
Jij bedankt!
Leuke actie! Ik kies voor de strip. Puzzelen heb ik helaas het geduld niet voor
Wat om op de puzzel grote sponsoren te plaatsen links en rechts van de poster.
Ik zit te denken aan de logos van oa Gassan ,horloge merken, onderdelen leveranciers die gratis vernoemd worden dagelijks op het forum. Wie zegt er nu nee tegen KWF en het goede doel. Zou ook leuk zijn om een Rolex-Omega-Seiko logo te puzzelen.
Wellicht moet je dan de hort op. En de vraag is wil je dat?
Vorig jaar wilde ik het niet.
Maar dit jaar ben ik al gematigder.
Geen logo’s op de puzzel. Maar wellicht in de strip.
Zolang we maar niet de landelijke media zoeken, dat wil de forum leiding niet en dat trekt ongenode gasten aan op ons mooie forum.
Mochten mensen ideeën hebben svp melden bij hoofd marketing @Schoen
Oh het gaat om 100 euro doneren , zeg het dan meteen. Noteer mij ook voor 100 euro dan.
@schoen, misschien in de poll een optie opnemen; ik ben een held en betaal €100 voor een strip en puzzel.
Of gewoon de opite: ik doneer 100 euro en verder niets
Wat is de tussenstand? (Maakt me eigenlijk niet zo veel uit, maar topic moet weer even naar boven😉)
Dat kan ook!
Ik ga straks @Schoen ff bellen en we gaan de tijdslijnen aanpassen. We gaan voor blue Monday, dat geeft ons iets meer tijd.