Dat zou heel zonde zijn
Ik snap hier werkelijk niets van 🤷🏻
Ik kreeg net een aardig berichtje van iemand in de retail en die gaf aan dat het moment gewoon kut is en het vorig jaar nog nieuw (daar ben ik het niet mee eens btw, want dat was het tweede jaar en niemand wist van tevoren hoe goed het zou worden. Vorig jaar hebben we laten zien wat we kunnen).
Het eerste punt is wel terecht, de timing… november zou vast veel beter zijn. Maar ik moet nu al beginnen anders is het er met kerst niet. En daarnaast ben ik geen ondernemer die nu inkoopt en straks in november gaat verkopen. Ik verdien er niks op, dus kan dat niet doen.
Dus vanuit een retail perspectief is het wel te verklaren.
We gaan het zien.
Komt goed man, wellicht veel mensen ook nog op vakantie
Genoeg mensen op HF die iets over hebben voor KWF en die jouw strips echt geweldig vinden
Het is idd niet de beste tijd, maar een jaar verslaan kan eigenlijk ook niet in hetzelfde jaar verschijnen. Hoe zou het zijn door te gaan met de inschrijvingen en de verschijningsdatum te verleggen naar Pasen?
Wie weet!
Vind het contrast zo groot… 335 vorig jaar.
En HF island is weer zo’n stap vooruit
Vind het idee van met kerst iets onder de boom een leuker idee!
Zoals nu?
Helpt wel haha bij mij was het weg gezakt maar zojuist aangemeld
Het is ook moeilijk te bevatten. De actie bedoel ik. Want is het nu zo dat je voor een bescheiden donatie aan het goede doel ook nog een mooie strip of puzzel krijgt? Of bestel je voor een habbekrats een enorm gave strip/puzzel, waarbij er ook nog een deel naar het goede doel gaat?
Veel te complex kennelijk voor menig HF-er. Dus er zitten vast nog een stel te lang hierover na te denken. Geen onwil (dat kan ik me niet voorstellen), maar complete verwarring
Nou ja, ik krijg van meerdere kanten advies dat mijn timing gewoon kut is en september historisch de slechtste maand voor dit soort acties. Weer wat geleerd. Ik zit niet in de retail.
Iemand opperde het geniale idee om niet voor kerst te gaan maar Blue Monday (17 januari 2022).
Dat zou ons wel veel meer tijd geven en nog ons tijd geven om in november te werven.
De leukste strip / puzzel om de stomste dag van het jaar door te komen.
Kerst is leuk. Maar eigenlijk is dit een veel groter event! Een jaarlijkse geboorte in plaats van een verjaardag
Ik zou dus prima kunnen leven met een andere datum van verschijning. Tot die tijd vermaken we ons wel met onderweg banden swappen en schroefjes aandraaien met het binnenkort te verschijnen tooltje
En waarom zou dat zo moeten zijn??
Net terug van vakantie.
Soa test en/of scheiding regelen
Geld op
Weer hard aan het werk
ja daar kuj druk mee wezen
Maar okeee ik snap iets van je punt maar kom op €35 moet toch wel kunnen? 1x geen Chinees afhalen en je bent weer boven Jan.
Maar wellicht zeg ik nu iets geks
Mooi doel. Kudos voor de initiatiefnemers. You can count me in!
@Jurk de hype is nog niet aan denk ik.
Weet je wat, ik betaal sowieso €100 voor de strip en puzzel.
Tikt het weer een beetje aan
wat moet ik nog doen om op het eiland te komen??
Up
Volgens mij zijn er nog wat mensen die op het eiland willen. Ik zou premiumspots verkopen.
Misschien advertentieruimte in de strip? We zijn allemaal echte liefhebbers die niet op een euro kijken, dus ook voor juweliers interessant. En dan zou ik niet een standaard stuk ruimte verkopen, maar een strip. Leuk voor ontvangers van de strip en voor de adverteerder.
En vergeet niet, er wordt vaak meer overgemaakt toch? Doe ik in elk geval wel en @cdg ook. Dus die €2500 is waarschijnlijk al €3500 alleen daarvan.