Gaat het wel goed met je? Beetje te druk met ‘t tooltje van Arie? Relax!
Alles voor het goede doel natuurlijk.
In 't weekend niet zo alert
Ook gestemd. Ik zie de PB wel verschijnen
Ook ik heb enkele dagen geleden gestemd. Ik zie mijn stem/avatar echter niet terug in de poll. Ik hoor het wel @Schoen indien mijn ‘bestelling’ niet goed is doorgekomen…
Je staat er gewoon bij hoor
Ff uitklappen.
Tussenstand:
Strips = 97
Puzzels = 56
Geschat bedrag voor het goede doel:
2200 euro voor KWF.
Duhhh…. ff uitklappen . Ik ben duidelijk een poll-rookie….
Uhm, wie zegt dat er slechts het gevraagde bedrag wordt betaald?
Zeker dat is waar!
Stretch goals voor de give aways:
100 strips + 60 puzzels:
De DWW van @denvro
150 strips + 75 puzzels:
Deze Seiko door @Twan @Sjorsson van de Mannen van de Tijd …
Dank jongens!
En ze zullen reclame voor het doel maken in hun podcast! Super!!
Hm, als ik puzzel stemde, mag ik dan nog later wijzigen in puzzel+strip? Of moet dat in de poll?
Je kunt toch wisselen tot we de inschrijving sluiten?
Dan sluiten we de poll en kun je niet mee wisselen en…
Heeeuuj heuj heuj!
Mooi man! Dit soort inzamelacties voor het goede doel maken HF zo top, dus wij steunen het maar al te graag!
Edit: betreft de Seiko SRPE51K1. Mocht je er iets over willen weten; luister vooral afl. 47
Dat zijn toch al serieuze prijzen!
Had het nog even gemist allemaal, maar ga (natuurlijk) voor beide. Ik heb gestemd😀
Ziet er allemaal toch weer erg goed uit, thanks voor de inzet weer!
Dat snap ik volledig!
Dat is al een heel mooi streven, en die gaan we wel halen toch!
Klopt, op die manier kan het ook. Als je met praktische zaken (niet creatieve) hulp nodig hebt zijn er hier zeker en vast mensen die willen ondersteunen.
Mooie actie! Doe dit jaar graag weer mee. Heb op zowel de strip als de puzzel gestemd!
Thanks voor de link, slim
Update:
Aantal | 119 | |||
---|---|---|---|---|
Keuze | percentage | Stuks | Strip | Puzzel |
Strip | 48% | 57 | 57 | |
Puzzel + Strip | 39% | 46 | 46 | 46 |
Puzzel | 13% | 15 | 15 | |
checksum | 119 | 103 | 61 |
Dus nu in totaal 103 strip en 61 puzzels.
Om eerlijk te zijn is mij dat te weinig ( = 2,5k voor het goede doel) en ik moet eigenlijk nu al aan de drukker gaan doorgeven hoeveel strips ik wil gaan drukken. Tot nu toe wilde ook maar weinig mensen die ik het vroeg ‘sponsoren’ in de vorm van goedies om als stretch goal te dienen.
Ik geef het tot einde week. EOD aanstaande vrijdag zal ik de balans opmaken. Als het dan te weinig is, zal ik de stekker uit het project en mijn conclusies trekken.
Klink misschien dramatisch, maar als je weet hoeveel tijd hier in zit had ik wel op meer gehoopt.
Zeker voor dit goede doel en nav het succes van vorig jaar. Ik ga de drukker rekken tot vrijdag en we zullen zien. Misschien helpt de podcast van de mannen van de tijd nog.