🚨 Actie voor het goede doel 2021: HF Island puzzel en strip

Zeker.

1 like

Dat had ik moeten weten voordat ik intekende via de poll voor beide :see_no_evil::face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ah, het zinnetje over de inschrijving na een stem in de pol had ik even gemist! :upside_down_face:

1 like

Dank voor het meedenken!
Ik merk aan mezelf dat ik dit er niet ook nog kan bij doen qua tijd en als mensen gewoon geld willen storten aan de KWF en dat doen doordat ze deze strip actie sympathiek vinden, zijn we er ook toch?

We gaan Max 10k ophalen dit jaar en dan is de rek er wel uit op dit forum. Er zijn 500 actieve leden.

Dit is ook mijn gevoel. Maar nevertheless, super dat je meedenkt @Flippeke !

En over extra dingen ingelijst enzo. Kan zeker, maar ik zit met er voor zorgen dat er dit jaar weer een strip komt wel aan het einde van wat ik er nog in kan investeren. Zeker met nog een baby thuis. Het heeft mij vorig jaar ook minimaal een week full time gekost om alles te regelen en te ondertekenen. Dat was mét hulp van @Schoen en consorten.

Update:
We zijn al door de 100 inschrijvingen heen!!

17 likes

Prachtige actie, ik doe mee voor de strip en de puzzel.

2 likes

Heel leuk! Iedereen die mee doet, heel erg gewaardeerd :+1:

4786945

1 like

Kom ik eindelijk ook een keer in de strip :raised_hands:
Zie de pb verschijnen :facepunch::fire:

3 likes

Top actie weer mannen. En natuurlijk die ik weer mee.

Gestemd en zie ze de pb wel verschijnen

3 likes

Super! Je staat er ook lekker op :ok_hand:

Ik zie wel een kans…

Willen alle leden die een lowball bod van @lasteraar hebben ontvangen zich melden. :joy:

:point_down:

8 likes

Screenshot_20210912-204015_WhatsAppBusiness
:joy:

4 likes

Dan is 300 stuks veel te weinig :joy:

6 likes

Slim hè :joy:
Ga hen er gewoon allemaal in tekenen. :joy:
We gaan dat record van vorig jaar verbreken!

3 likes

Pfoe, zo… ik dacht dat je werk genoeg had… ik stuurde je net een pm, maar kreeg een bericht dat je mailbox zit vol. :wink:

het zal vast meevallen, overdrijven is een vak. Niet het mijne, ik ben er niet zo goed in…

2 likes

Gezien ze allemaal mijn bod niet geaccepteerd hebben , hebben ze centen zat over nu :fire::sunglasses:

5 likes

:joy: :+1:

1 like

ik wel :joy::joy:

1 like

Maar jij houdt veel meer over. Zoveel zelfs dat je een eigen schaatszesser hebt.
(Dit is een grote vijver)

Zeker. Daarom doneer ik ook 55,- :v:

1 like

Hoe heb ik dit topic gemist. Gestemd in de poll.

Verder niets meer doen toch, behalve straks betalen?

2 likes