Ooit was er de
De juliaanse kalender is de van oorsprong Romeinse kalender, die vervolgens gebruikt werd in het grootste deel van de christelijke wereld. Hij werd in de loop van de 16e tot de 20e eeuw geleidelijk aan verdrongen door de gregoriaanse kalender, die eigenlijk niet meer dan een correctie is op de juliaanse. De gregoriaanse kalender is beter in overeenstemming met de lengte van een tropisch jaar dan de juliaanse. De juliaanse kalender is genoemd naar Julius Caesar, die hem in zijn hoedanigheid van po...
In 1582 kwam de
De gregoriaanse kalender, genoemd naar paus Gregorius XIII die hem in 1582 afkondigde, is in bijna alle landen van de wereld de officiële kalender. Niettemin zijn er landen die naast de gregoriaanse kalender voor religieuze doeleinden een andere kalender gebruiken. De gregoriaanse kalender is een aanpassing van de daarvoor gebruikte juliaanse kalender. De aanpassing heeft betrekking op het systeem van schrikkeljaren en zorgt ervoor dat het gemiddelde kalenderjaar minder afwijkt van het gemiddelde...
En nu komt er de Jurkiaanse kalender. Bestel hem nu!
10 likes
Plees
19 november 2022 om 18:54
292
Phodebimos:
Jurkiaanse kalender
Dat moet wel goed zijn
BESTELLEN
NU
Dit wordt beter dan een Rollie voor list kopen!
5 likes
By the power of grey skull. Up
2 likes
Hey staat ik er nou nog niet op gloeiende pook in de rest!
1 like
cdg
19 november 2022 om 21:21
295
Hoi, heeft iedereen hier al de nieuwe @Jurk kalender 2023 besteld???
Zet de verjaardag van je partner en schoonmoeder er op en je jaar zal weer iets veiliger zijn
‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender
Berichtje aan @Schoen met “Hey ik wil ook zo’n kalender “ is genoeg.
Dus, bestellen!!! Nu!!!
10 likes
Doe mee voor het goede doel.
PB gestuurd naar hoofd administratie.
3 likes
Zuid
19 november 2022 om 22:41
298
Mooi initiatief weer. Doe mee.
1 like
Count me in ! Pb gestuurd
1 like
Plees
19 november 2022 om 22:58
300
Vlak voor twaalven nog even een uppie
1 like
junior
19 november 2022 om 23:38
306
DenDeze:
Da’s bob
… more childish and immature than most of the other Minions. Described as a “Little Brother” who finds love in anything and everything, the junior.
Mijn alter ego.
3 likes
Leuk initiatief ik doe mee:+1:
2 likes
Roedolf
20 november 2022 om 08:37
314
Mag je ook meedoen door alleen geld te storten en geen kalander te nemen ??
Dan gaat het iets sneller en ik krijg toch al genoeg kalenders van bedrijven en fabrikanten van vrachtauto’s
3 likes
Roedolf
20 november 2022 om 08:52
315
Dat is marketing kost geen kalenders en al het geld is voor deze fantastische actie…
2 likes