Hmmm… die kalender doet je het hele jaar eraan herinneren dat je volgend jaar weer mee moet doen .
Plus dat deze wel effe van een andere orde is dan de zoveelste leverancierskalender.
Hmmm… die kalender doet je het hele jaar eraan herinneren dat je volgend jaar weer mee moet doen .
Plus dat deze wel effe van een andere orde is dan de zoveelste leverancierskalender.
Ja je hebt gelijk maar…
Op deze manier haal je wel meer geld op…
En dat lijkt mij marketing technisch gezien toch het hoofddoel van deze actie.
Vind je de kalender van Jurk niet mooi??
Linksom of rechtsom, deelname is waar het om gaat!
Nee hoor dat is het absoluut niet !! Ik krijg er ieder jaar al zo zo veel en probeer marketingtechnisch mee te denken
Hoe meer geld ophalen des te beter, Dat lijkt mij het hoofddoel van deze geweldige actie.
Bericht gestuurd, goed werk mannen!
I’m in.
Ik snap je helemaal!
Leuk dat je meedoet
Vorig jaar hadden we ook een onderdeel dat je 100 euro kon betalen en niks krijgen. Uiteindelijk kreeg je toch nog een zeefdruk die gesponsord was door een HF Lid.
Goede zondagmiddag up
Net gestemd op de voedselbank en YES ik doe zeker mee!
Edit: @Schoen, ik las net over de PB, is het goed ook zo?
Geweldig TOPPIE ik doe mee en sponser deze TOP actie !!
Geen kalender en alles voor het goede doel…
In mijn UPPIE
Dàt klinkt als een goede actie!
Namens een vriend: soort huwelijk dan… Wel de lasten, niet de lusten
Zondag avond upje
Sterker nog, ik zie ook wel eens mensen vlaggen waarvan ik niet eens met zekerheid weet of ze wel lid zijn. Meestal bij voetbal, F1 of schaatsen of zo.
Goed begin van de (werk) week upje!!!
Goedzo eind van dag 1k aan likes erbij.
De knokploeg ploeg word keurig opgehaald tegen 10 uur meneer. We krijgen een PowerPoint presentatie van Coen over het doelwit.
Daarna gaan we lunchen. Ik maak de boksbeugels schoon.
Glimmen moeten ze. @JanHendrik kijkt op welke toon " kom vechten dan " het beste tot z’n recht komt. Daarna drinken we wat nog lekkers. En dan tegen 1600 als we nog zin hebben breekt de hel los. En dan bedoel ik de keuze waar we gaan dineren. Altijd herres altijd.
Heb je een berichtje gestuurd. Mooi initiatief weer!
Even voor de twijfelaars: dit is wat je krijgt
Het is 21 november