‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

Zitten we al op 250 of niet?

Ik heb het topic redelijk doorgeworsteld maar toch gemist waar de poen naar toe gaat? Voedselbank of…?

2 likes

Zeker naar de Voedselbank.

3 likes

Een psychiater uit Drachten
Beleefde slapeloze nachten
Hij had zich ernstig vergist
En zijn hele agenda gewist
Enkel de HF kalender kon zijn leed nog verzachten

7 likes

Uppie! Hoever zijn we al? Zitten we al op de 250 @Schoen?

2 likes

Mijn excuses dat ik wat minder actief ben dan voorgaande edities. Ik heb het knetterdruk met werk en een huis in aanbouw. Ik lees alle berichten maar heb ook niet op alle pb’s gereageerd. Ik hou de lijst wel trouw bij. En we zijn er wel. Die laatste 3 zijn voor ons. Als er nog aanmeldingen komen, behandel ik apart en kijken we wat we kunnen doen. Ik ga zo snel mogelijk de betaalverzoeken eruit sturen, die komen eind deze week/begin volgende week.

Nummer Username
244 Vincent
245 Mats1
246 hadoe
247 hof
28 likes

Nice! :star_struck:
image

3 likes

Geen probleem. Werk kan erg druk zijn en daarnaast ook nog een groot project (pak je het wel agile aan? Elke dag huddle’s in daily’s, sprintplanningen en retro’s), helemaal helder dat het dan wat moeizamer gaat. Zorg ook een beetje voor jezelf! :slight_smile:

2 likes

Ik doe alleen mee als ik nr 250 ben.
En alleen jij weet of ik te vroeg, te laat of precies op tijd ben.

2 likes

@Sandy, zou de opdrachtgever dat mogen bepalen? Danku.

lekker bezig @Schoen :kissing_heart:.

4 likes

Nou, als je lief bent voor @Schoen… Zorg je een beetje goed voor hem :wink:

2 likes

Ik niet, ik vind nummer 248 ook prima.

Gezien ik he-le-maal niets met kalenders heb en mijn mening over goede doelen organisaties sinds begin dit jaar, door “inside information” vanuit een leverancier die aan bijna alle organisaties levert (en daar laat ik het bij dus vraag maar niet), fors is veranderd wilde ik dit jaar niet meedoen.

Echter, ik heb een witte BMW en de opbrengst gaat naar de Voedselbank. De weldoener in Hoorn (ook met witte BMW en envelopjes met inhoud uitdelen bij de Voedselbank) heeft me aan het denken gezet dus ik doe op het laatste moment alsnog mee, ook al bestaat de kans dat ik geen kalender krijg (geen probleem)…

P.B. ter bevestiging moet naar @schoen ?

7 likes

Tuurlijk krijg je een Kalender! Iedereen kan nog inschrijven. Dank voor je eerlijke antwoord.
Al het geld gaat rechtstreeks naar de voedselbank.

En wacht maar tot je de kalender ziet :heart_eyes:
Die komt gewoon op het kleinste kamertje in jouw huis hoor. :sunglasses:

En iedereen die niet meedoet door zijn of haar redenen, ook helemaal prima! Het doel is al lang gehaald. Meer saamhorigheid op het forum en een mooi bedrag voor het goede doel :ok_hand:

19 likes

:scream:

Je hoeft je BMW toch niet te verkopen?!
Een kalender is ook helemaal top! :sweat_smile:

9 likes

Het doel is gehaald, we zijn binnen
Nu kan het uitdelen beginnen
De Voedselbank-poen
Gireren naar @Schoen
En ik moet geen ups meer verzinnen :sweat_smile:

9 likes

Bedankt namens je vrouw.

6 likes

Poepen moet je, de rest mag :joy:

Scheelt idd weer hoofdbrekens :sweat_smile:

Mooi dat we er zijn :+1:

3 likes

En de zus dan?

3 likes

Ik gebruikte alleen “moet” in verband met het metrum, ik doe het met heel veel plezier en zonder welk gevoel van moeten dan ook :wink:

3 likes

Ik weet het, maar ook leuk om op in te haken nietwaar :grin:

3 likes

Lekker op elkaar inhaken
En veel leuke limericks maken
Dat geeft toch plezier
Voor veel mensen hier
Dus ik blijf mijn hersenen kraken :sunglasses:

5 likes