Ga jij nou maar een warme wintermuts voor jezelf haken
of is dat breien?
Bruine trui
Mochten er meer inschrijvingen zijn dan er kalenders beschikbaar zijn (wat uiteraard erg mooi is), dan ik mijn kalander met liefde af. Uiteraard voldoe ik wel gewoon aan mijn financiële verplichtingen.
My last UP…
Liever een upper dan een downer… die laatste wordt ik altijd een beetje verdrietig van.
@JanHendrik en @anon48992708EV; ik heb er zeker over getwijfeld, maar het lijkt me te complex. Zonder de tijdsdruk alleen is het al best lastig, dus ik als n00b ga het zeker niet proberen. Het was ook geen uitnodiging of jullie het zouden doen, maar tips waren fijn geweest, als het reëel was geweest.
Het uppen is gedaan
maar de lol is nog niet vergaan
Het heerlijk eten kan beginnen
voor die vele gezinnen
smakelijk lieve mensen
Het was ons een waar genoegen u een stukje te helpen
Een hardwerkende timmerman uit Hank
Had steeds minder brood op de plank
Dankzij de gemeenschapszin op dit forum
Tekende @Jurk zich helemaal krankjorum
En de opbrengst gaat naar de voedselbank
Kudos voor @Jurk, @Schoen, de volledige staf en alle part-time poëten die dit topic kleur gaven.
Tja, ik had dezelfde gedachte… vandaar dat ik ook lang gewacht heb. uiteindelijk nummer 247 op de lijst
Maar een mooi resultaat waar de HF familie weer trots op mag zijn.
Kan niet wachten op het resultaat
Voor iedereen die overigens denkt dat het met 250 stuks gedaan is omdat we er niet meer hebben.
Think again!
Omdat we dit jaar ook de kleine lokale ondernemer steunen zijn we vrij in het aantal dus iedereen kan nog mee doen!!
Ohja, Up.
Dat is heel attent, maar zoals @amaris zegt…. We wilde minimaal 250. Ook voor een bepaalde straffelkorting. Maar meer kan altijd. En meer = beter want meer geld voor de voedselbank.
Ik moet er zelf ook nog een hele stapel hebben voor mijn collega’s en familie.
Dat is een straffe uitspraak
Je kunt ze toch nog steeds bestellen
Dat zal ik je eens goed vertellen
We gaan dus nog door
Bestel dus maar hoor
Kalenders met twaalf van die vellen!
Maar hopelijk zijn het er meer
Omdat de plaatjes van @Jurk keer op keer
Je gemoedsrust kunnen tarten
Dat speelt de stoelgang natuurlijk parten
Wat ik ook beweer
Tja Rick Astley geeft dus geen upje