‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

Jawel, hij is binnen.
Ik heb ook al even zittend genoten.

Bedankt en fijne dagen gewenst allemaal.

6 likes

Zeg maar tegen haar dat ik dat leuk vind om te horen! :sunglasses::+1:

En dank allemaal voor de enthousiaste reacties. Is toch altijd weer een beetje spannend :nerd_face:

8 likes

Vandaag binnen, weer wat lees/kijk voer voor op de plee. Goed excuus om wat langer te blijven zitten. Complimenten voor @Jurk en niet te vergeten de limericks van @Phodebimos :ok_hand: :+1:

5 likes

Binnen :+1:En natuurlijk hartelijk dank aan allen die de kalender 2023 mogelijk hebben gemaakt ! :grinning:

3 likes

Hij is binnen.
Prachtig werk heren!

8 likes

Hier ook binnen :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

Gewoon een hele @Jurk en consorten verzameling
:crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

18 likes

Speciaal dank voor je dichterlijke bijdrage aan de kalender :ok_hand:

4 likes

Wordt al een heuse verzameling!

Heeft die Ed lekker gedaan hè! :partying_face::+1:

5 likes

Hij is binnen voor de :christmas_tree: dank je @Schoen en @Jurk :grin:

2 likes

Ik vond het mooi (en stiekem ook wel een beetje een eer) om een bijdrage te mogen leveren aan dit project. Ik ben blij dat jullie ze leuk vinden, dank voor de waardering!

8 likes

Hier ook vandaag naar binnen geslingerd door de postbode. Thanks! ziet er goed uit, nog even een mooi plekje voor maken.

4 likes

Mijn vrouw vindt em ook leuk en is het eens met deze horloge gerelateerde aankoop.:wink: Zonder gekheid, fijne aktie 820 paketten toch anderen een beetje geholpen. @schoen, @Jurk goed geregeld. @Phodebimos leuke limericks. @cdg goede marketing. En iedereen die dit gekocht of ondersteund heeft, dikke :+1:

8 likes

Maar hij zat biet in folie, geen doos, geen garantiekaart. Alleen maar in bubbelenvop. Kan je dit wel voor jezelf verantwoorden? :wink: :grin:

4 likes

Anders was hij 2x zo duur geweest…:wink:refererend naar het leuke online aanbieding topic vd laatste dagen.:slightly_smiling_face:

3 likes

Wat ? heb jij ook een Rolex erbij gekregen? :rofl: :rofl:

5 likes

In goedenorde ontvangen…dank!

3 likes

Hier is de kalender ook binnen. Dank en hulde aan iedereen die er aan meegeholpen heeft!

2 likes

geweldige prestatie heren, enorm bedankt voor de mooie kalender. Heb hem in goede orde nog net op kerstavond ontvangen :champagne::champagne::grin:

2 likes

Gisteren de kalender mogen ontvangen. Gelukkig zat die in een bubbeltjesplastic enveloppe, want de enveloppe was drijfnat door de overvloedige regenval. Gelukkig is het jaarlijkse collectors item van het horlogeforum ongeschonden gearriveerd. Hij is geweldig!

Iedereen die er aan meegewerkt heeft, heel erg bedankt en een groot applaus voor jullie. Maar de echte winnaars, zijn de mensen die door deze actie een voedselpakket kunnen ontvangen. Nogmaals dank allen.

2 likes

lekker. Ik heb bijna dezelfde set… De kalender mist nog eventjes. Maar die komt vanzelf.

4 likes