‼ Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

Uitgerekend vandaag was de postbode laat maar hij is binnen hoor. Iedereen die er aan meegewerkt heeft bedankt !

6 likes

Die zat in de loterij… Heb jij niets gewonnen?

4 likes

Ja die gratis voetreis naar Rome, thx hiervoor :rofl:

4 likes

De kalender en de HFLE 2022 binnen gekregen. Beiden zijn geweldig.

14 likes

Nou hij hangt hoor!

3 likes

Hier ook de kalender ontvangen. Mijn vrouw vond hem, met wat inside information van mijn kant, ook hilarisch. Ik beschik overigens nog niet over genoeg inside info, want ik begrijp nog niet alles. Misschien t.z.t. uitleg over alle verborgen grappen? En als taalnazi: ‘houd’ in het laatste plaatje van februari moet met dt, maar dat mag de pret niet drukken.

4 likes

Bedankt voor de organisatie en kunsten @Jurk @Schoen

7 likes

Ik wil ook de hints vinden. Tenminste als ze een erin zitten? Heb nog geen billenwasser gevonden😁

4 likes

Het is ook watergevoelig papier :rofl: :upside_down_face:

4 likes

Euuh, die van mij hangt al jaren :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Hij is binnen, top!!

3 likes

Ik kreeg hem gisteren. Hij is leuk, ook al begrijp ik niet alles. Ik lees hier veel, maar kenbelijk niet alles.

5 likes

Was reveso je ook opgevallen?:wink:

2 likes

En ook hier de verrassing op kerstavond! @Jurk, @Schoen, dank jullie zéér voor de inzet. Erg mooi geworden …:star_struck:

BTW @Jurk, mocht je wat jonge aanplant kwijt zijn …
:arrow_down:

Het ruikt niet naar wiet! Maar wat is het wel. :thinking:

6 likes

Lekker hoor! Ik heb hem ook op de valreep! Bedankt allen. :ok_hand::ok_hand::ok_hand::clinking_glasses::clinking_glasses::adult:‍:christmas_tree::beers::beers:

2 likes

Hij is binnen hoor. Leuke kalender!

2 likes

Ik kan niet ontkennen dat mijn vriendin de prijs van een Speedmaster onderschat, :innocent: :rofl:

10 likes

Ik dacht, laat ik eens kijken of hier een hint inzit voor deze

Maar het enige waar ik van opkeek was dat @Schoen geen visgraat heeft. Had ik ergens wel verwacht :rofl:

5 likes

Het is inderdaad de paupervariant. Blokpatroon. Wel met zo’n keurig donker biesje.

14 likes

Zoals je ziet, ik vind van wel … :sunglasses:

En de stille kracht @amaris … en wie ik verder nog vergeten ben.
Echt wel een lekker resultaat:

:heart_eyes:

9 likes