Adressen voor kast oplassen?

Ik heb een horloge liggen waarvan de RVS kast lelijk gehavend is, en die wil ik graag terug in ere hersteld zien. Polijsten is absoluut geen optie, de schade is te diep, en een andere kast zoeken zit er ook niet in. Voor zover ik weet is oplassen de enige optie maar daar heb ik uiteraard noch de kunde noch het gereedschap voor.

Heeft iemand ervaring met diepe putten uit een kast laten oplassen? Adressen waar ik dit kan laten doen (zal met verzending moeten want rijden is beetje ver voor mij)? Een idee van wat zoiets überhaupt kost? Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Bij mijn weten valt de naam Dik Wakker uit Emmeloord altijd bij dit soort gevallen.

3 likes

Geen persoonlijke ervaring mee.

1 like

Volgens mij is er ook een bewierookte Pool wiens naam op het forum rondgaat. Wellicht dichter in de buurt, naam schiet me even niet te binnen. Heb je al op laserwelding gezocht?

2 likes

Ja, de term is wat generiek om op te zoeken - ik wil geen auto laten lassen oid - en binnen HF wordt er vaak over gesproken maar zelden concreet met adressen.

Polen kan alles tussen de 2 uur en 12 uur rijden zijn dus dat hangt er maar van af :rofl:

Opgezocht en die ziet er inderdaad super uit. Ga ik alvast eens bij horen :v:

Dik wakker kan dit feilloos.

2 likes

Watchesspa?

2 likes

Het is zondagochtend. Ik denk eerlijk gezegd dat hij nog slaapt.

6 likes

Nee, dat is Kalle.

18 likes

Oh ja, Kalle Slaap. Die kan je voor zo’n klusje wel dik wakker maken als je een beetje kabaalstra maakt.

10 likes

Ik bedoelde

Maar watchspa is in soortgelijke topics ook vaak als aanbevolen voorbij gekomen.

1 like

Niet om te zeuren, maar puntlassen is wat anders.
Wellicht handig om de titel aan te passen :wink:

1 like

Ha, juist. Bedankt :sweat_smile:

1 like

Lapinist levert topwerk.

Watchesspa schijnt idd ook geweldig te zijn. Die ligt richting het 3 landen punt tussen polen, Tsjechië en Slowakije. Geen idee waar jij ergens zit @LVA, maar dit is misschien zelfs met de auto te doen?

43-514 Kaniów, is het adres. Onder Katowice en een uurtje van Ostrava

1 like

Nico rijsman uit Culemborg

Niet ondoenbaar met de auto qua afstand maar aan 12 liter diesel per 100km zou versturen wel veel voordeliger uitkomen denk ik. Maar ik ga eens horen sowieso :smile:

1 like

Que? Rij je een vrachtwagen ofzo? :sweat_smile:

1 like

Close enough. 4.4 liter V8 en 2.6 ton leeg, nja. Het heeft niet veel nadelen, maar verbruik is er wel eentje. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Lapideren is de juiste term volgens mij

Landcruiser oid?