Beste allen!
Zoals de meeste wellicht weten draag ik met veel trots een Omega Seamaster 300M Diver op nato
De bedoeling is om een collectie te hebben met 3 horloges.
Al enige tijd lag de voorkeur op de Seamaster, Speedmaster en Globemaster.
Nu ik op een punt ben aangekomen om de volgende aanwinst te realiseren kan ik toch niet helemaal tot een keuze komen. Een Speedmaster is makkelijk te realiseren alleen heb ik deze al gehad in het verleden en twijfel ik toch of de standaard prof model wel bevredigend genoeg zal zijn, gezien dat dit in het verleden niet het geval was. Het enige model wat mij nu aanspreekt is de Speedy Tuesday reverse panda, alleen is hier wat lastiger aan te komen.
Graag wil ik wat meningen pijlen over de volgende 2 horloges:
Omega Globemaster en de Omega Seamaster Aqua Terra
Het doel van het nieuwe horloge is dat deze onder een pak/blouse gedragen kan worden, want wees eerlijk een duiker kan natuurlijk niet
Beetje geel/rosé goud is oké . Het verschil tussen deze 2 voor mij is dat de Terra toch niet wat sportiever is dan de Globemaster wat het horloge toch net een andere look en feel geeft.
Mijn vraag is dan ook bij deze, wat vinden jullie de mooiste van deze 2 en waarom? daarnaast zijn andere suggesties ook welkom, het is altijd interessant om andere merken voor bij te zien komen.
Budget ligt ongeveer rond de 6.5K
- Globemaster 39mm
- Aqua Terra 41mm
0 stemmers
Alvast bedankt voor jullie input