Advies gevraagd: dress watch

Hallo iedereen,
Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuwe dress watch met een aantal specifieken eisen.
Aangezien ik hem nog niet gevonden heb vroeg ik me af of er hier nog wat ideeën zijn.

Ik ben op zoek naar:

Max 40mm
Grijze of zwarte wijzerplaat
Centrale secondewijzer
Geen datum
Hand opgewonden
Zichtbodem

Ik ga het horloge niet dagelijks dragen maar om toch wat meer ruimte te creëren is het budget max €5000

Alvast bedankt voor het meedenken

Gr. Jelmer

3 likes

Speelt dikte een rol?

image

1 like

Hoe dunner hoe beter maar omdat ik graag zo veel mogelijk ideeën wil die bij de opgegeven specificaties passen zou ik zeggen dat het me niet uitmaakt.

Automaat, maar toch dun

6 likes

Iets dikker en funky zwart (groen)

5 likes

Allebei mooi maar ben toch echt op zoek naar een hand opgewonden horloge.

2 likes

De 2de is handgewonden.

Nog een optie, maar slechts 34mm en geen centrale seconde. Wel een pareltje van binnenwerk

7 likes

Ben niet helemaal thuis in GS, maar is dit wat?
Volgens mij handwinder met glazen achterkant. Budget zou ook wel moeten kunnen passen. Ongeveer

SGBY009

1 like

Als ie een grijze of zwarte plaat had gehad wel, ben helaas niet op zoek naar blauw

Sporty dresswatch en geen handwinder. Maar verder voldoet deze aan het wensenlijstje. Gruwelijk mooi imho én net even anders.

1 like

Meneer @Anthony toch. Dit is een sporthorloge.

6 likes

Max 38mm, tenzij je pols groter dan 22cm is.

Zilver, wit, champagne of eggshell wijzerplaat. Mogelijk licht zalm.

:white_check_mark:

Allez, als ge dan toch zwart / donker wilt:

6 likes

Ik heb al een witte dus vandaar de voorkeur naar grijs of zwart. Champagne of eggshell misschien maar zalm gaat hem niet worden voor mij

Richting GS SBGW231?

GS heeft inmiddels zoveel varianten van dit model uitgebracht dat er in die richting wel wat voor je tussen zou kunnen zitten. Mooi lijstje trouwens, succes met de zoektocht!

3 likes

image

3 likes

SBGW285.

6 likes

Tot nu toe zijn de enigste waar ik zelf op ben uitgekomen de stowa partitio handwound of de Aevig Thor maar ben nog op zoek naar andere opties.

Dit komt aardig in de buurt :+1:

1 like

Aha, dat is de funky zwarte die ik gepost had :sunglasses: