Advies gevraagd + een suggestie over TL1

Oeh ja!

1 like

Dat gezegd hebbende, het topic gaat wel in een richting die niet zo heel veel meer met mijn intentie te maken had, dus wellicht kan iemand hem op slot gooien of verwijderen. Dank ik ieder geval aan iedereen voor de bijdragen en suggesties.

2 likes

Bij Alexis Texas zou ik de TS een pb sturen.

3 likes

Wie?

1 like

TS heeft geen flauw idee helaas wie dit is :sweat_smile:

Google die zelf maar even mattie. :wave:

1 like

Klinkt als een Republikeins politicus. Maar ik ken Bart een beetje en durf niet te Googlen op kantoor.

6 likes

Als jij het zegt. Ik kreeg echter een andere indruk. Maar dat kan uiteraard ook aan mijn interpretatie liggen.

Ik geloof dat deze connectie alleen maar af zou doen aan de waarde :grimacing:

1 like

Het zal wel weer zo’n afgelebberd Onlyfans meisje zijn dat meer mannen heeft gehad dan er Pringles in zo’n bus zitten. Ik ken Bart langer dan vandaag.

2 likes

Ben benieuwd, ben morgen 365 best wel actief hier.:slightly_smiling_face:

4 likes

Plus in die tijd minimaal 20 topics starten dacht ik.

Dat valt niet te ontkennen! :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:

1 like

Ik heb in mijn eerste tekst open en duidelijk gevraagd wat ik wilde vragen en opzettelijk niet meer gevraagd omdat ik begrijp dat dit niet wenselijk is en niet past hier. Ik dacht dat ik daarmee die grens netjes respecteerde en ook in de verdere discussie wilde ik daar niet overheen gaan. Maar kennelijk was dat niet voldoende evident, dus vandaar mijn verzoek om het topic dan maar op slot te gooien of te verwijderen, zodat het niet alsnog als over de grens wordt ervaren.

2 likes

Beide kunnen leden helemaal niet dat is enkel aan de mods.

1 like

Echt waar? Best wel veel in 1 jaar!

Deze grens ging je weer over met je suggestie/verzoek om TL1 leden verkooprechten te geven, al dan niet tijdelijk.

Daarnaast reageerde ik netjes op

Met de mededeling:

En dat werd bestempeld als te specifiek en dus vriendelijk afgedaan als niet van toepassing. Dit is een mogelijkheid die voor elke verkoop kan.

Gewoon Jur even een PB sturen, dan wordt het geregeld.
Oh enne vraag dan meteen even waarom je nog geen TL2 bent en wanneer dan wel. Hij kan het je wel uitleggen denk ik … :sunglasses:

1 like

Ik weet nog wat er gebeurde toen je mij deze tip gaf :joy:

2 likes

:joy:
Ik ook!

1 like