Advies gevraagd + een suggestie over TL1

:joy:

Er is niet al te veel leeswerk voor nodig omtrent dit onderwerp om deze dingen to concluderen volgens mij. Of zat ik er naast?

Die trustlevels komt van een algemeen iets, veel pagina’s over de wereld gebruiken dit principe. En als je kijkt hoe die trustlevels werken, dan geeft ie aan hoevaak je een topic moet starten. Misschien ben ik in de war hoor, maar dacht dat daar toen te hebben gelezen.

Ik kan er alleen maar naar gissen …
Moet weer aan de slag.

Veel plezier nog! :beers:

De suggestie om tijdelijk verkooprechten te geven werkt niet. het aantal nieuwe leden zou ontploffen, verkopen en weer vertrekken zonder ook maar iets toe te voegen.

3 likes

5 om TL1 te halen. En bij TL2 20.

Aan (standaard)instellingen kunnen geen rechten worden ontleend. De mods van HF kunnen die naar eigen believen aanpassen. Zoals bijvoorbeeld de 365 bezochte dagen (die standaard kennelijk op 15 staat, als ik jouw tweede plaatje bekijk). Ik vind de 365 best wel oké! Scheelt een hoop “ik kom alleen even iets verkopen en voeg verder niks toe” gedrag.

:wink:

4 likes

:popcorn:

2 likes

Oh, maar ik geloof je wel hoor. Ik zou alleen niet weten waar ik 20 topics over zou kunnen schrijven. Ik lees best veel topics die nergens over gaan, zijn in mijn ogen niet echt een kwaliteitstoevoeging voor het HF. Advies vragen over welk horloge te kopen bijvoorbeeld. Krijg je honderden reacties met de meest uiteenlopende merken en modellen, kan me niet voorstellen dat al die meningen je echt helpen met het nemen van een beslissing.

4 likes

Entering betekent meedoen aan een topic, niet starten… Ik zat al te denken dat ik geen 5 topics gestart had voordat ik tl 1 kreeg…:slightly_smiling_face:

1 like

Criterium is “Entering at least 20 topics”. Aanklikken, dus niet zelf schrijven. jij zit momenteel op 1,5K entered topics, dus je zit wat dat betreft wel goed denk ik :thinking: :wink:

3 likes

Ah ok. Heb ik verkeerd gelezen. Sowieso vind ik het persoonlijk niet zo belangrijk hoor maar ik dacht “laat ik me er ook even mee bemoeien “. Alleen jammer dat ikzelf dan niet goed lees alvorens die foto’s te delen :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:.

2 likes

Nee

Maak je borst maar nat! Naast rechten krijg je ook een hoop plichten. :sweat_smile: :joy:

Dit is inderdaad de algemene instelling. Als beheerder kun je dit aanpassen, wat in geval van HF ook is gedaan.

Bovenstaande dus en

Dit dus.

Volgens mij heb ik net aan een kwart daarvan geopend. Dus dat hoeft niet.

4 likes

Ik kijk net bij jouw…en zie ineens tl-3.:grin::+1:

1 like

Dat dus! :joy:

En nog steeds niks te koop :crazy_face:.

2 likes

:grin::grin::grin:

1 like

@Pieterswatch Met jouw statistieken verwacht ik dat je op bezoek dag 366 TL-2 bent. Je krijgt inderdaad meer (hulp moderatie) plichten maar dat is vooral bij TL-3.

Allereerst moet je beginnen met een heleboel Off-topic onderwerpen op negeren te zetten :joy:

3 likes

Of juist niet, kan ook. Voor mij ging een leuke nieuwe deur open via off-topic. :grimacing:

2 likes

De paus, onee dat kan niet. :rofl:

3 likes