Advies gevraagd + een suggestie over TL1

Denk je? Er waren al leden (en een lid met meerdere accounts) die dit op 1 maand deden in de hoop sneller Tl-2 te worden.

Maar dit waren nogal

En bijgevolg

3 likes

Hoe lang het duurt voor je TL2 wordt is mede afhankelijk van hoe actief je bent. Alleen lid blijven is niet genoeg.

C24 is je way to go, achtergrond of niet.

Slechte suggestie. Als je iemand kent die tl3 is zou ik hem/haar vooral vragen dit horloge aan te bieden namens jou maar volledig via hen, dat gebeurt weleens vaker.

1 like

Door ervaringen uit het verleden is men hier nog al voorzichtig, achterdochtig.
Anyway, vol verwachting klopt mijn hart naar het topic over deze aanwinst en de mooie achtergrond erbij. Wellicht even een link posten in dit topic?

Fingers :crossed_fingers: crossed

Ja ik merk dat ik kennelijk een gevoelige snaar heb geraakt. Dus beter het erbij laten dan maar. Zo erg is het ook allemaal weer niet.

Tnx, zal ik doen. Hoop dat dit topic in ieder geval tot iets positiefs heeft geleid dan.

Ik begrijp waarom jou dit forum de beste plek lijkt het horloge te verkopen en andere plekken geen of minder goed. De regels zijn alleen niet anders. Je zou mogelijk nog bij de organisatie van De Rikketik, die komende zondag 9 juli in het Euretco Center in Houten een beurs organiseert voor klokken- en horloge-enthousiasten, een tafeltje kunnen huren. Kost een paar tientjes, maar ik verwacht dat dat op de waarde van het horloge maar een kleine investering zal zijn en goede kans dat je het horloge dezelfde dag nog verkoopt aan een enthousiasteling als de prijs redelijk is.

3 likes

70 berichten door geakkerd en we weten nog niet welk horloge het betreft :joy:

7 likes

Hoeveel PBtjes heb je al gehad??

Nooit van gehoord :innocent:

2 likes

@MannetjeMar ik begrijp jouw nieuwsgierigheid wel!

1 like

Aan Amsterdam vintage watches aanbieden indien hoger segment.

1 like

Als fijnproever mag je van mij enkel het beste verwachten.

1 like

Heb je wel gebedje gedaan daarna ouwe smeerkees.

1 like

Da’s een goed idee!

Mits vanaf € 15.000 ,
want dat is het goedkoopste instap horloge… :rofl:

Yup

11 likes