Advies gevraagd mbt PostNL

Haha… ja, echt een k.t bedrijf. En als je dan toch gelijk krijgt, komt je geld na een maand op je rekening, nadat je 3 maanden aan het communiceren, bewijs, foto’s etc aan het sturen bent geweest

Even serieus hè, ik heb de afgelopen drie jaar in mijn horloge en fotohobby zeker 200 pakketjes ontvangen of verzonden, zeker 200 artikelen besteld via webshops de afgelopen jaren en er is nog nooit één pakje verdwenen…

5 likes

Bij mij staat de teller tot dus ver op 3. Klinkt alsof je tot nu toe veel geluk gehad hebt :wink:

Wat te denken van alle pakjes die je niet hebt besteld. Daar weet je helemaal niets van.

2 likes

Ja… ik heb het 2 keer gehad helaas. Maar niet binnen nl dat dan weer wel. Ook 2 keer goed gekomen na lang wachten. Dat het goed gekomen is komt mede doordat er bewijs kon worden overlegd

haha true

Bewijs of geen bewijs, je bent altijd de klos, hartritme storingen en weet ik al niet meer wat voor gedoe.

1 like

Hier idem, en dat naar en vanuit de meest exotische oorden, inclusief Limburg en Rotterdam

3 likes

ja die douaneservice daar is verrassend snel

2 likes

veel ervaring met drugs transport

klopt, het is weer retour gegaan omdat het adres zogenaamd onbekend was. Wat onzin is, omdat de papieren wel aan zijn gekomen.

goeie tip, die heb ik thuis standaard staan!

Misschien zulke tape gebruiken.

3 likes

Hier ook nog 100% aangekomen de afgelopen 20 jaar… nu even afkloppen haha!

2 likes

it’s a miracle. Pakje werd vandaag aan mij aangeboden. Zag meteen dat het open was geweest. Op postkantoor laten wegen. Gewicht klopte. Onder toeziende blik van de postman pakje geopend. En zo waar, alles zat er nog in.

Net naar Duitsland gereden en het pakje halverwege persoonlijk overgedragen.

Eind goed, al goed!

10 likes

Pfeeww da’s fijn nieuws!

1 like

2 likes

F I J N!!! Wat een geluk…

Mooi dat het allemaal uiteindelijk goed is gekomen!

Hi, het balen dit soort praktijken

Ik heb ooit een Prometheus Posseidon naar Japan verstuurd (aangetekend). De koper gaf later aan dat hij een pakket ontving zonder horloge. Na redelijk wat contacten/bellen /formulieren heeft post NL alles vergoed en heb ik de koper in Japan zijn geld terug gegeven. Of de koper loog en heeft nu een gratis horloge, of hij sprak de waarheid en heeft nu iig zijn geld terug. Ik ga maar uit van de eerlijkheid.

Grtz.

1 like