Advies gevraagd mbt PostNL

Pfff… zal wel erg spannend zijn geweest tijdens t openmaken. Gelukkig dus alles nog in t pakket.

Ik ben blij voor je dat het uiteindelijk goed is afgelopen.

Ik snap alleen niet dat het pakket open is geweest, en alles er nog gewoon in zat?
Dat is toch wel héél apart (MBH)
Was het zo’n lelijk horloge?

2 likes

klopt, toen ging de hartslag wel iets omhoog :slight_smile:

snap ik ook niet. Wellicht foutief bezorgd en eerlijke retourneerder. Of puur geluk…

smaken verschillen, maar de Damasko 67 Si Black wil ik niet echt lelijk noemen…

2 likes

Aandacht! Mocht er iemand een opvallend vrolijke postbode zien lopen in de buurt van Arnhem met een hele mooie glimmende (zie foto) Dracula Monster om zn pols… deze postbode is dan waarschijnlijk vergeten t pakket af te leveren bij een mede HFer!
Potver… nonde… weer de zoveelste keer dat er een pakket zoek/gestolen of wat dan ook is.
Deze Seiko was dus verkocht aan een gerespecteerd forumlid maar daar nooit aangekomen. Track & Trace zegt afgeleverd maar er is dus niks. Weer een onderzoek voor de verandering opgestart en maar weef afwachten.

Oei :slight_frown: :sweat: Het zit ook echt niet mee bij jou.

Jij was niet voor niets komen ruilen idd… kwijt is ie sinds maandag

1 like

Ja, vreemd verhaal. De bezorger heeft bij terugkomst op het depot ‘per ongeluk’ het pakket gescand alsof het was afgeleverd.

Best apart, om tien uur 's avonds een melding krijgen dat je pakket is afgeleverd terwijl je op dat moment met een Fristi op de bank zit.

1 like

:no_mouth: :no_mouth: :sweat:

4 likes

Inderdaad. Dit is de allereerste.

En er is in het verleden heel wat duurders dan een Seiko Monster mijn kant op gerold via PostNL…

2 likes

Dat is dus nummer 3 dit jaar bij mij…van de 30… Een snelle rekensom leert dat dit 10% van de verstuurde pakketten is😩

Echt maf, ik zit op 0,5%. Wat voor postbodes lopen daar rond bij jou? :upside_down:

1 like

Kwaliteit materiaal kost nou eenmaal geld

1 like

Haha nee Roel, dat is meer iets voor jou.

Ik hou het bij horloges, camera apparatuur en pakken van Suit Supply.

2 likes

Bij mij zijn er twee zoek geraakt en eentje ligt nog bij postnl omdat ze die niet konden bezorgen. Dat komt bij mij neer op ongeveer 1%.

1 like

Daar let ik nooit zo op… het viel me wel op dat de telefoniste van PostNL die ik sprak zo te horen nog niet lang in Nederland vertoeft. Als daar allemaal van dat soort inboorlingen bij de post werken begrijp ik waarom het tegenwoordig niet feilloos verloopt

Ik heb ook wel eens de grootst mogelijke moeite om het te verstaan. Maar misschien moet ik als ik 180 km/u rij, een keer mijn ramen dicht doen, dat kan ook helpen.

1 like

Bij mij is verzonden, ook 100% aangekomen.
Stop nou eens met het bashen van die Postnl. medewerkers a.u.b.

2 likes

Hoeveel horloges heb jij verkocht de afgelopen jaren. Drie? Op basis van een verhaal zonder foto’s? :joy:

Klopt, de marechaussee draagt geen horloge! :wink:

1 like

Er is hoop, Mona gaat op bezoek. Ik zal haar even SMS’en.