Nu heb ik nog niet eerder een mesh band gehad en weet ook niet goed waar op te letten (behalve breedte) heb op watchgecko een paar gezien maar ook op horlogebanden.com
Meeste zitten onder de 30 euro/pond, onderstaande is een stukje duurder (180) maar als de kwaliteit/comfort vele malen groter is dan vindt ik dat het wel waard.
Je hebt bij strapcode ook een goede sharkmesh. Dicht gevlochten, afgevlakte schakels, prima sluiting. Ook niet goedkoop, 100 + eu
Deze moet je op jouw maar kopen, ruime verstelling op clasp
Zo grof vind ik te grof. Ik heb twee fijne geweven mesh banden, en die draag ik graag. Maar het zijn beide bandjes van 30 euro ofzo. Van die bandjes die gemakkelijk verstelbaar zijn met een klikker die in kleine uitsparingen in de band valt.
Nog een tip. De mesh banden die Stowa via de site verkoopt zijn van Staib. Vaak goedkoper dan via andere bandensites en veel keuze in maten en brushed of polish.
Die van Staib zien er goed uit inderdaad! Dank voor je goeie tip, maar die variëren ook erg in prijs. Weet niet goed waar ik op moet letten, qua looks zou ik nu twijfelen tussen
Met de banden die je last zien heb ik geen ervaring. Zou kiezen voor degene die je het meest aanspreekt. Er kan verschil zitten in dikte, wat dikker is wat duurder. Succes met je keuze!