Yep!
Donders dat staat goed
Deze besteld (op een beetje goed geluk), zodra alles binnen is uiteraard een foto, thanks voor de hulp.
Ieeeuw. Dit is hoe je van een mooi horloge een gedrocht maakt. Mesh is enkel goed voor fashion watches en geeft een verwijfde indruk. Combinatie met een duiker past hier totaal niet zeg en op geen enkele planeet
Mijn ervaring is; als je niet zeker weet of je zoiets tof vindt op je horloge, bestel er een via Ali. Sterker nog ik heb een strapcode, een van Laco en 3 van Ali gehad en 2 van de 3 van Ali droegen prettiger dan de Laco en Strapcode. Minder scherp op de randen en mooiere (fijnere weving). Je moet wel de sluitingen fijn vinden, maar ik vind deze juist prettiger.
Ziet er ook goed uit inderdaad, maja beetje te laat ik zie het wel en anders in het blauwe gedeelte als t niks is. Maar Ali was een iets minder dure gok geweest…
Natuurlijk wel…Een duiker kan prima op een mesh. Het heet ten slotte niet voor niets een shark mesh zo’n band.
(Hij moet alleen niet te fijnmazig zijn).
Er is wel een klein verschilletje tussen een Milanaise band en een shark mesh he…
Insert omega ploprof plaatje hier te lui om te googlen
Dat is de Staib toch? En welk type als ik vragen mag? En welke lengte? En hoe lang duurt het voordat deze binnen is?
Inderdaad, al wat beter maar er zijn veel betere opties (mijn gedacht hé). Ook opletten voor slijtage door wrijving aan de doorboorde lugs, al deze banden kunnen de originele springbars niet aan. Zou deze niet langdurig op smalle springbars laten zitten (ze gaan verbuigen).
Dat klopt. Deze banden pakken normale dunne springbars dus niet sluitend voor Seiko duikers.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen… verwijfd is echt onzin, het geeft een horloge wel een bepaalde stijl.
Ps. Laat James Bond het maar niet horen…
Dit is de: S-2792-PBL-4-20 om precies te zijn. Lengte is 150-170, heb gemeten en kwam op 155 uit qua lengte wat ik nodig heb. Staat 1 á 2 werkdagen dus verwacht dinsdag of woensdag binnen.
Thanks. Moet ik op zoek naar 1,78mm met 1,1 eindtips.
Dat is de kortste variant toch? In dat geval dibs ik hem vast voor als hij niet bevalt
Nee de L, kort was 130-150 (M)
Inmiddels via ebay 5 setjes van 2 1,78mm springbar met 1,1mm tip incoming.
Geen idee wanneer die binnen komen, maar mocht er iemand paar nodig hebben tzt. Ik ga niet alle 5 setje nodig hebben.
En… opgelost!
Ook strapcode gemaild om te vragen of ze ook springbars 1,78 met 1,1 end meesturen. Antwoord: we sturen 1,78 springbars mee. Dus nu weet ik het nog niet maar shark mesh is inmiddels onderweg.