Tof ding, heb je de referentie hiervan, is deze ook in het zwart of enkel donkerblauw?
Die is al een paar keer voorbijgekomen inderdaad en een fraai ding, maar op 1 of andere manier weet hij mij niet te overtuigen helaas
Staat een hele mooie scherp geprijsde op ch24 van een belg misschien wel is interessant. Mooi horloge trouwens!
I know maar mag nu ff niet hahah
Als ik ooit naar een 1 watch wil gaan…
Het is de Executive Dual Time, en is er ook in het zwart.
En hier het nieuwste model, maar die vind ik iets minder mooi.
Longines zulu spirit!
Ik gooi maar eens een balletje op.
Goeie tip, dank daarvoor
Spirit Zulu Time bedoelde je waarschijnlijk
Mooi horloge idd , vooral de groene versie
Al een paar keer genoemd, maar die plaat met die sterren, ik weet het niet. Ik heb er nu niet direct een hebberig gevoel bij op 1 of andere manier
Bij twijfel niet oversteken
Precies dat ja! Vandaar dat ik blijf zoeken naar iets dat net wel die “wauw” factor heeft
Is absoluut het belangrijkste bij een dergelijk budget vind ik. Alles of niets!
Das wel kicken ja. Ik heb al wel staal/goud, maar deze vind ik een stuk sprekender dan de “gewone” BB GMT
@Guust sommige dingen moet je even ’ in real life ’ proberen en even de tijd geven om aan te wennen. Dat is bij de Tudor GMT ook het geval. ik heb er één en was op eerste gezicht ook geen fan, Maar het is nu mijn favoriete goto travel watch (op leer). Hij is een beetje dik maar hij draagt heel fijn en de lume is geweldig. Het is een echte GMT (in-house movement) die je makkelijk kan instellen. En dan je kan er 3 tijdzones mee volgen, en je kan hem ook nog dragen in een zakelijke of prive setting - ook handig als je veel reist dat je één horloge voor beide kan gebruiken. En de lume op dit horloge is ook geweldig kortom super handig & een combinatie van veel zaken die wij zaken reizigers weten te waarderen !
Hier twee die nog niet genoemd zijn en onder je budget zitten:
- frederique constant Classic Worldtimer Manufacture
- Rado captain cook overpole
Aangezien je opzoek ben naar de odd-balls heb ik nog deze nog voor je:
overigens is de jazzmaster GMT ook een hele mooi stijlvolle & tijdloze optie.
Wow, dat is inderdaad wel een bijzonder ding zeg, gaaf, bedankt!