Leuk ding, is dat een keramische bezel?
Zeker. En ook een bijzondere dial van ‘frosted sapphire’, wat net een ietsie pietsie transparant is op een heel subtiele manier.
Dat is wel indrukwekkend inderdaad, cool!
Misschien staat dit al hierboven en heb ik die post gemist, maar als je een GMT wil let dan ook even op het volgende:
Te lezen aan TS’s use case lijkt hij mij kandidaat voor een traveler’s GMT.
Qua waterdichtheid niet de winnaar, maar wel bijzonder (en) fraai en daarmee zeker het vermelden waard.
Goed stuk, bedankt. Kende dit verschil niet eens, maar inderdaad, voor mij zou de travelers GMT of true GMT zeker de voorkeur hebben.
Als ik het geld had koos ik de Tudor.
Anders deed ik de Christopher Ward denk ik.
De Mido heb ik bijna ooit gekocht - maar het is een grote. Maar ik ben fan van blauw!
Deze ben ik nog niet tegengekomen, hier. Als niet het hele budget op hoeft. Super leuk merk, vind ik, met historie en je komt het niet op iedere straathoek tegen. Hoewel, hier op HF wel steeds meer. Maar da’s niet voor niks.
Oh Squale, ook leuke inderdaad!
De Horage Supersede al gezien? Oddball en toolwatch!
Thin 9.85mm thickness. (Ook niet te groot: diameter kast is 39,5 mm)
True GMT Local/Home hand 24h day/night indicator
Water Resistance 100m with the goal of 200m
Packed With Power +72h/3 Day Power Reserve (met Micro-rotor)
Anti-Magnetic Escapement Silicon hairspring
Premium steel 904L Stainless Steel
de Farer Lander IV GMT vind ik ook nog steeds erg mooi, zie je ook niet vaak!
Gestopt met lezen. Succes met zoektocht
Anders was het ook niet zon ingewikkelde vraag geweest he? Zoek juist naar iets niet te voor de hand liggends, plus Rolex heb ik al in de collectie. Anderzijds, als die gouden daytona nou een GMT functie had gehad…
Of dit:
Heb je zomaar tussen de 9000 en 6000 Euro over in de pocket.
Is heel erg geen 100 meter waterdicht. Wel mooi.
Die is in diverse kleurstellingen verkrijgbaar.
Leuk, kijk, dat is precies de reden om de vraag hier weg te leggen! Jullie input over wat er allemaal te vinden is, voorbij de voor de hand liggende “usual suspects”. Thanks!
Reverso is overigens prachtig maar ook wel erg dressy naar mijn smaak.