Advies GMT

Geen 24h bezel, maar wel een eyecatcher en de ideale reisgezel!

Wat vind je van de Breguet type XXI? Voldoet volgens mij ook aan de vooraf gestelde eisen

6 likes

Was ik eigenlijk nooit echt heel enthousiast over, maar laatst op reis toevallig in het echt gezien, en dan toch wel een heel bijzonder ding ja

1 like

Ja, absoluut! Stond ook al wel op mijn shortlist van mogelijke kandidaten om eens te passen. Breguet is ook wel een merk wat me wel aanspreekt

1 like
  • 3 tijdzones
  • Echt GMT uurwerk(basis Kenissi, dus niet aangepast om de GMT complicatie te realiseren.
  • 20 ATM
  • slideclasp
  • Titanium
  • 5 jaar garantie
  • 70:uur gangreserve
  • COSC

7 likes

Heb maar 1 tip. Zorg dat het een “true GMT” wordt.

2 likes

Waanzinnig mooi als je de pols ervoor hebt

1 like

Dat is waar mijn pols is 18 in de winter 17,5 bij jou?
De slideclasp werkt dan fijn voor de pasvorm direct aan te passen

17,5, nooit gepast maar denk dat de 54,5 l2l boven mijn comfort zone zal zitten (49 van GS snowflake is max).

De normale Foris 39mm staat wel op de longlist om ooit eens te proberen

Het draagt verrassend prettig ook op de smallere pols. Gewoon een keer beide proberen. Laat het me maar weten.

Dat is een schitterend horloge en zeker in de uitvoering Good Planet, met de mooie blauwe wijzerplaat. De Maat is behoorlijk 44mm. Is goed te dragen op de rubberen band en prettiger dan de Rolex Deep sea. Polsomvang wel v.a. 18cm.

6 likes

3 likes

De JLC Geographique is dan wat misschien, een dual time 39mm

En Hollandsch Glorie bij Van der Gang in 41 mm

En De Monster Numero Uno en niet meer te krijgen, tenzij 100 K slijmaankopen bij de AD :crazy_face:

de gewone versie is er wel maar toch ook al 24 K … dat is dus oddbal of out-of-the-box tegenwoordig in het klokkenparadijs :star_struck: :grin:

Happy Hunt !

7 likes

Dit is de reguliere versie ,
Price: $27,100, Reference: 7900V/110A-B546, Case Size: 41mm, Case Height: 12.8mm, Crystal: Sapphire, Water Resistance: 100 meters, Movement: Automatic Caliber 5110 DT

2 likes

Denk Tudor of Grand Seiko beide premium en ruim binnen budget.

Goeie suggestie die Monta, bedankt!

@Ron-W Ja, die Vacheron is echt what dreams are made of, wat een klok!
Toch misschien eens informeren wat een nier doet in de markt vandaag de dag…

1 like

Gooi die rlx eruit …

Sja, oei, das ook wel weer een stap te ver misschien. Keuzes, keuzes, haha

1 like