Advies GMT

afbeelding afbeelding
Glycine combat GMT, voorzien van een betrouwbaar Sellita uurwerk. Prijs: € 845,00. Value for money!

3 likes

Mooi horloge, maar het merk spreekt me niet zo aan op 1 of andere manier…

Deze al voorbij gekomen?

9 likes

@tverbrug stelde hem ook voor, op staal dan. Fraai model inderdaad!

1 like

Heb deze nog nooit in’t echt gezien, maar vind het best wel iets hebben…

2 likes

Erg indrukwekkend maar wel groot voor een horloge dat normaal kleiner is/oogt. De wijzerplaat is we echt heel cool

1 like

Deze overweeg ik, je bespaart iets van 3-8K van je budget en is ook bloedmooi imho:

3 likes

Niet echt GMT’s maar wel dual time mogelijkheid

2 likes

Deze alledrie en dan nog iets leuks erbij!
Fratello Magazine: 【F】 Introducing: The New Seiko 5 GMT Series.

3 likes

dat is nog eens nieuws, nice.

Weer eens wat anders:

1 like

Cool! Is dat koper, die kast?

Helaas. Brons.
https://www.montblanc.com/en-nl/wrist-watch_cod34480784411779547.html

1 like

Zou dat afgeven aan een overhemd?

Heb zelf geen bronzen horloge, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik kan het me haast niet voorstellen.

Ik mis diverse IWC modellen, mooi merk dat dacht ik ook GMT modellen heeft.

Misschien geen ’ diver dial’ maar zeker met meerdere tijdzone aanduidingen / GMT wijzer.

JL heeft ook een paar hele mooie, die met de witte of rode ringetjes om de pushers zijn mega waterdicht. (Dacht de rode!!)

Ben onderweg, vrijwel geen MB’s over, maar plenty liefhebbers die er een foto van kunnen bijplakken… Greetz

PS heb je al via Google de woorden horloge diver gmt ingetikt, geeft hele leuke goedkope tot heeeeeel dure klokken, heb al een MSTR op het oog voor Vaderdag :rofl::rofl::+1::+1::muscle::muscle:

Bedankt voor je advies Gerd. IWC gaat het niet worden, op een of andere manier heb ik weinig affiniteit met dit merk.
Voor nu vind ik de Chopard heel mooi en de Planet Ocean GMT, maar nog geen model voorbijgekomen waarvan ik echt meteen dacht “ja dat is hem!”

1 like

Christopher Ward GMT, nogmaals, maar dan met de groene dial

:heart_eyes:

2 likes

1 like