Advies. Horloge cadeau gekregen. Totaal niet mijn ding

Oké.

Mensen weten ondertussen in mijn omgeving dat ik wel een tik van horloges heb. (ja slechter word de grap niet)

Nu heb ik als eeuwige dank en waardering een Thomas earnshaw horloge gekregen.
Inderdaad een horloge waar je het uurwerk bij kan zien.

Nu komt het.
Het is echt totaal niet mijn ding
Leren bandje
Automaat waar ik geen voorkeur voor heb.
Gruwelijk druk klokje en dan moet ik er een klik mee hebben of niet

Dit is dus niet de kermis waar ik van houd.

Uiteraard heb ik er geen bonnetje bij gekregen.
Ik hoop voor ze dat het bij vakantie veiling gescoord is (kom ik via Google nog eens bij uit) want anders vragen ze ook nogal wat geld voor het klokkie.

Maar nu.
Wat zouden jullie doen met dit horloge?
Bewaren in de kist / doos en het vervolgens ergens weg stoppen
Of de handel in en kijken wat we er voor terug op de kop kunnen tikken?

Voor mij moet en horloge namelijk bij me passen en vertik het in ieder geval om het te gaan dragen als ik het niks vind

1 like

Op Marktplaats kieperen. Screenshot van die rare hoge adviesprijs op hun website er bij en hopen dat je er nog een leuk bedrag voor krijgt.

Succes!

6 likes

Zoals hierboven gezegd, lekker flipperen als je er niets aan vind. Wij kunnen de prijs wel een beetje beinvloeden in uw voordeel mocht het nodig zijn :slight_smile:

2 likes

Foto bij het topic plaatsen, misschien zijn er binnen het forum wel mensen die hem leuk vinden.

2 likes

Ligt eraan van wie en waarvoor je het hebt gekregen. E.g. van werk voor 5 jaar trouwe dienst: op marktplaats zetten. Of het horloge van je grootvader dat hij jarenlang dag in, dag uit droeg en nu als bedankje aan jou schenkt omdat je 'm 5 jaar lang iedere week naar de bridgeclub bracht: houden (ook al draag je 'm niet).

4 likes

Op de brandstapel en weg ermee.
Nee ligt eraan van wie je het horloge gekregen hebt, van een dierbaar iemand lekker houden ookal draag je 'm niet, anders alsnog de brandstapel op.

Ik gok op watch2day.

1 like

Nee der zit geen dierbaar verhaal aan vast.
Gewoon een beunklusje voor een bekende.

Dus naast een bbq / leuke avond ook een doosje met horloge gekregen.

Thomas_Earnshaw_ES-8061-03-2
Thomas_Earnshaw_ES-8061-03

Dat is dus niet mijn ding

3 likes

Niet moeilijk doen, snel wegwezen met dat ding, genoeg liefhebbers denk ik!

Aanbieden op eBay, MP of HF en gaan met die banaan, van het geld kun je dan weer iets naar jouw zin aanschaffen.

Brandstapel :nauseated_face:

1 like

Of gewoon eerlijk zijn tegen degene van wie Je het hebt gekregen. Die heeft het bonnetje wél

4 likes

Tenzij deze ook zo van zijn krijgertje is afgekomen. :joy:

5 likes

Die kan je toch verkopen zonder schaamte. Het is lief dat je een horloge van hem krijgt, maar liever Euronen voor je werk.

2 likes

Door zijn brievenbus kieperen en nooit meer een klus voor doen :wink:

2 likes

Weggeven aan iemand anders die hem wel mooi vind?

Neemt niet weg dat ik hem zou houden.
Of dit nu wel of niet mijn smaak is, geld gaat ook op en heb je uiteindelijk niets aan!

Niets mooiers dan over 20 jaar naar dit (voor jou lelijke) horloge te kijken en mooie herinneringen naar boven te halen. Dit is mijn inziens onbetaalbaar en weegt niet op tegen een stomme paar honder euro.

Groet,

Niels Slinger

1 like

Mooie herinneringen? het was een “klussie”!

1 like

Mwa. Voor sommige vind ik het niet erg om vrijwilligerswerk te doen.

Zijn er niet veel maar de uitzondering waar ik het voor doe vind ik het ook niet erg en die doe ik met plezier

1 like

Opblazen die klok! Zo, klaar. :+1::wink::sunglasses:

1 like

TBH horloge ziet er niet slecht uit. :ok_hand: Leuk cadeau. Diegene heeft hier wel over nagedacht denk ik zo, om iets te vinden wat hij denkt dat jij leuk vindt. Het gaat om het gebaar IMHO. Als je het écht niks vindt zou ik hem gewoon verkopen, binnen het forum misschien wel animo voor en anders op Catawiki zetten.