Ik ben het helemaal met je eens. Gelukkig had ik er part nog deel aan. Ik kan mij er wel alles bij voorstellen hoe zulke dingen gaan. Zelf ben ik twee keer officieel van het forum vertrokken vanwege de toenemende onbeschoftheid en onvriendelijkheid.
Beide keren na een paar dagen weer terug gekeerd, omdat ik de goede en mooie dingen van het forum niet wilde missen.
Er zijn gelukkig ook heel aardige en betrokken mensen op dit forum.
Dat laatste is waar ik tegenwoordig op focus. Daar haal ik plezier uit. En daarvoor ben ik ook lid van het forum. Zodra de onbeschoftheid opduikt verlaat ik de discussie.
Gewoon blijven, scheeld je weer veel gedoe met die trustlevels!
En je bent een goede aanwinst op t forum !
Doet mij maar Ekkermänner
OT: geef hem door aan iemand die er de blits mee kan maken á la neefje, buurjongen, bastaard
Ja, maar ik zou begrip hebben voor de ontvanger als het niet diens smaak is.
Ik heb liever dat ie em omruilt voor er 1 die ie wel mooi vind of iets waar ie wel wat aan heeft.
Maar dat komt doordat er zelf ook naar kijk. Jaren geleden bijvoorbeeld een dure portemonnee gekregen, maar niet mijn smaak. Gevraagd of ik het mocht ruilen. Gever had er alle begrip voor en nu 1 gekozen die ik telkens bij een net pak gebruik. Gever is er praktisch altijd ook bij en ziet zijn gift terug.
Liever vraag ik of heb ik dat iemand het mij vraagt wat gewenst is. Jaren terug bv had ik een scheerapparaat nodig. Iemand gaf me een bijdrage er voor als verjaardagskado. En vele jaren dagelijks gebruik van gemaakt. En geregeld dacht ik, oh ja, die heb ik toch maar mooi mede van die en die gekregen.
Dus als ik jou was, zou ik het op een respectvolle manier vragen of je het horloge mag omruilen voor iets wat meer jouw draag stijl is.
Ik bedoel, waarom iemand die geen overhemden draagt een das geven?. Dan heb ik liever dat ie em voor een sjaal ofzo omruilt, dan dat ie in een la verdwijnt. Of erger op Marktplaats… Hij/zij zou je advertentie maar tegenkomen
Haha. Ja nee dat word uhm niet
De buurt is alles tussen de 8 weken en de 4 jaar.
Neefjes heb ik geen 1 alleen maar nichtjes
Daarnaast misschien egoïstisch mar dan heb ik straks liever iets wat ik leuk vind. Met dan nog een herrinering aan den klus. Met het verhaal dat het eerst echt een bocht ding was en dat het gelukkig voor een kapitaal weg is gegaan en er een parreltje voor terug is gekomen.
Het horloge ziet er netjes uit.
Heet zo’n horloge toevallig een skelleton?
Nou zijn de tourbillon skelletons zeer gewild.
Zelf kan ik zo’n normale skelleton wel kopen, al geef ik ook wel eerder een voorkeur voor wijzerplaten.
Ze zijn denk ik nu wel in de mode, dus verkopen moet niet al te moeilijk gaan.
Ik zou een kado wel houden, want het is een blijk van waardering.
Leg maar in een la.
Ik zou hem inlijsten en op een prominente plaats in je huis hangen.
Zodoende blijf je je dat fijne klusje altijd herinneren en kan je ook aan al je gasten uitleggen wat voor klusje je jaren geleden hebt gedaan.
Zo blijft de herinnering altijd levend!
Logie en Marijn zijn gereïncarneerd. Onder andere namen hier weer actief. Onkruid vergaat niet, vrees ik.
Overigens, ik zou met dit horloge per ongeluk in bad gaan. Kun je uitleggen dat het een ongelukje was.
Gewoon in de kast leggen en n jaartje wachten.
Dan is dat eventueel beschamende gevoel weg, de gulle gever zie je zo te horen dan toch nooit meer, en verkoop je m gewoon.
Lelijk cadeautje van n vriend ? Bewaren.
Lelijk cadeautje van n klant ? De deur uit.
Houden: de gift was een gebaar, jouw bedankje is het in de horlogedoos leggen. Die paar tientjes vergeet je zo, deze klok/gebaar niet.
En ik heb hem marktplaats op geslingert
Voor me eigen de keuze gemaakt dat een “herrinering” aan werken nu niet meteen iets is waarvan ik zeg. Ja daar hangt ff flink wat betekenis aan.
Doen we de paar euro die het op levert wel in een potje voor het volgende horloge
Pff… ik voel me vies. Ik heb net alle 71 posts doorgelezen over dit onderwerp.
Ik ga binnenkort maar eens een review maken ofzo, dan gaat het weer eens ergens over.
Succes met de verkoop!
Zou ik net zo doen. Een horloge in de la leggen, heeft niemand wat aan.
(Al doen we dat hier veelvuldig)