gewoon houden en op een verloren dag lekker dragen. Gaaf toch dat iemand je wat geeft voor je hobby.
Het zou juist van respect getuigen als je hem eerlijk zegt dat het horloge niet jouw smaak is en het enorm waardeert dat hij zoveel moeite heeft gedaan. En dus beter (samen) iets anders kan uitkiezen waarbij jullie tot in lengte van dagen worden herinnerd aan die vrijwilligersklus.
Ik vind het juist niet respectvol om het cadeau dan maar 1 keer te dragen en daarna in een hoek te gooien.
Zelfs ik mis Logie af en toe…
Mwa. Misschien ben ik niet gevraagd maar tussen de neus en lippen door gewoon zelf aangeboden.
Met sommige mensen is het gewoon zo dat je een bepaalde relatie hebt opgebouwd dat ik het geen punt vind om er een karwei voor te klaren
Waarom?
Misschien hebbe ze bij mij ook zonder dat ik er echt om hoefde te vragen kneiter goed hun best gedaan.
Kun je voor dit soort beschamend slechte giften de politie niet inschakelen?
Sterk punt! Als je mijn eerdere advies opvolgt: het klokje opblazen, dan komt de politie vanzelf…
Ach, gewoon een beetje politiek. Ik kreeg de indruk dat het een zakenrelatie betreft met een vriendschappelijk tintje.
Daar houden we het dan maar op.
Wat me opvalt is het horloge houden niet echt een optie
Of verkopen of terug geven dus.
Hmmm misschien eens voorzichtig polsen hoe den gever er zelf naar kijkt als ik het weer den handel in dump.
Enne nogmaals
Ik heb er zelf voor gekozen om het gratis te maken.
Ik ben meer dan bekwaam genoeg om te zeggen. Ik wil het voor je fixe maar het kost…
Dat is ook niet mijn vraag / punt.
De vraag is. Wat moet ik met dit ding?
Der afscheid van nemen komt er wel sterk uit. Nu nog de hoe gaan we het aanpakken.
Hop flip flop de handel in of den schenker benadere
De belangrijkste vraag is natuurlijk of het een beunklusje was als even een middagje mee verhuizen of 3 weken het hele huis stuccen.
Bij 1 is een BBQ en een Thomas Earnshaw leuk, bij 2 is het misbruik
Ze waren dus niet heel tevreden met je werk dat je dit horloge kreeg
Waarom doet iedereen zo elitair m.b.t. dit horlogemerk? Is het echt zo slecht als dat wordt geschetst?
Ik zou hem houden.
Zet er een bloemetjes nato ala daVinci op en draag het af en toe.
Een beetje gekkigheid soms kan geen kwaad
Geloof me. Dan zou ik de gene geweest zijn die wat goed te maken had.
Dat had ik 1 niet 3 weken vol gehouden
En dan 2 was ik er niet met een horloge aan onder uit gekome om het weer goed te maken
Waar is Logie dan?
Die is er met Marijn vandoor gegaan.
Voor me zelf maar besloten om het horloge maar te verkopen. Voor mij heeft het totaal geen emotionele waarde en fraai vind ik het toch niet.
Bijzonder verhaal zit er ook nog niet aan. Wie weet op een dag als deze verkocht is en ik er wat naar eigen smaak voor terug neem dat het dan een verhaal gaat krijge.
Helaas kan ik het horloge nog niet hier te koop plaatse. Dus straks / morgen maar even op marktplaats zetten.
Als er verder nog iemand briljante tips heeft om op een beetje leuke / handige manier er weer vanaf te raken hoor ik het uiteraard graag
Ik weet het niet. Hij is verdwenen samen met Marijn, tijdens een van de vele ruzietjes hier.
Oeps.
Laat ons dan geen ruzietjes maken! (Las vandaag een artikel over het Peter Pan syndroom. Mannen vinden zich stoer, maar in onze samenleving mogen mannen steeds minder. Dan gaan mannen vanaf hun zolderkamertje stiekem zitten chagrijnen op fora.)