Advies horloge cadeau voor maatje

Beste medeliefhebbers,

Voor mijn maatje ben ik opzoek naar een mooi horloge… hij heeft mij erg vaak geholpen en ik wil graag iets terug doen. hij kijkt en vraagt vaak naar mijn nieuwe aanwinsten, maar is geen ‘liefhebber’ hij draagt zekf Armani en Hugo Boss en dat soort rommel😜

Hij draagt zelf altijd een zwart horloge (Armani trend)… persoonlijk vind ik die spuuglelijk😜… maar hij vind zwart wel het mooiste.

Budget is ongeveer 500 euro. Mag nieuw/gebruikt zijn, well een full-set.

Ongeveer 40mm diameter.

Graag hoor ik jullie advies.

3 likes

Wellicht een tweedehands Squale 1521?

Kijk is op het te koop gedeelte, staat genoeg rond en onder 500 euro !!

500 euro voor een cadeau voor een maat? Ik heb voor minder een retevette stapavond + lapdance gedaan. Echter, voor dat budget zou ik een SKX + lapdance + bierproeverij doen. Dan is ie je net zo dankbaar.

10 likes

Wij doen niet aan stapavonden en lapdances😜…

1 like

Klinkt zeker goed :sunglasses::sunglasses:

1 like

Iemand al een Seiko SKX007 genoemd? Nee? Seiko SKX007 is een leuk horloge :sunglasses:

3 likes

Kut! @Zulu was me voor

3 likes

Casio GW-5000?
Zwart, juiste maat, nette klassieker, binnen budget.
En totaal niet wat je zoekt.

8 likes

Een avondje, beter nachtje, in Cafe Bubbles en hij is om.

Ik zou gewoon eens lekker gaan zoeken op de site van Bouman. Jij kunt waarschijnlijk beter inschatten dan wij wat hij mooi vindt. Als hij van Armani horloges houdt zal hij duikers wel niet mooi vinden, en een mechanisch uurwerk zou ik hem ook niet aandoen.

https://www.boumanonline.nl/horloges

Je kunt redelijk filteren op kleur, prijs, uurwerk, diameter, etc.
Succes!

1 like

:joy:

:face_with_raised_eyebrow:

Wie ben jij en waarom leef jij niet?

Serieuze reactie: Wat dacht je van die Steinhart 39mm GMT voor 500 piek? Prima ding.

13 likes

Ja heb ik naar zitten kijken…! Ik ben Christelijk Han… en probeer dat praktiserend te doen. Lapdances horen daar niet bij😅

10 likes

Lapdances horen bij het leven. Werkt het als je een grote paraplu uitklapt zodat God er niet onder kan kijken? :thinking:

15 likes


Nog geen €400👍

4 likes

Eeeeh in 't zwart dan :smiley:

4 likes

Zwarte Tissot Chrono XL?

1 like

In dat budget staat er volgens mij op UF een Glycine Incursore PVD. Dat is wel heel tof. Mooi merk, met geschiedenis. Mooie ETA en groot genoeg voor de mode :wink:

https://uhrforum.de/glycine-incursore-black-pvd-t342695

En uiteraard de mijne die veel mooier is :wink:

Wel handwinder btw

1 like

Hamilton Jazzmaster H32451731 bijvoorbeeld:

5 likes