Advies horloge cadeau voor maatje

Ik dacht dat mijn comments losse flodders waren zonder inhoud…maar jij wint toch :joy:

3 likes

Bijna poëtisch

1 like

Met de nadruk op bijna.

2 likes

Zijn dit die gedichten die u altijd in 1 minuut schrijft? :cowboy_hat_face:

Zo ben ik ooit eens terecht gekomen in een stripclub in Folsom, Californië. Daar was een dame die dat allemaal zo goed deed dat ik er in no time (voor m’n gevoel) 120 USD doorheen had gejakkerd.

Ik heb daar een top avond aan beleefd, wat ook te maken had met een bezoek aan een foute country bar en het gezelschap van een Londenaar, een hele rare man uit Castricum en een echt enorme Jamaicaan die zichzelf de bijnaam Bubbles aangemeten had.

De man uit Castricum deed ook een dansje aan de paal in de hakken van een vrij grote Japans-Amerikaanse stripper, terwijl zij een bakje koffie deed en een grote groep Amerikanen totaal niet wist wat ze met ons aanmoesten.

Maar een lapdance als cadeau? Meh. Nee dank je.

Ik heb mij altijd afgevraagd waarom een alwetende en almachtige god een bedreiging zou moeten zien in wat naaktheid en wat seks, maar daar staat tegenover dat ik de persoonlijkheid die wij goden aanmeten altijd verdacht menselijk vind.

Dat gezegd hebbende: Er wordt hier heel wat afgekeuveld over wat er je vrind moet gebeuren. Horloges zo, lapdances zus… Maar jij kent de man toch? Dan zou je al moeten weten waar je 'm blij mee zou kunnen maken.

Ik vermoed dat ie gewoon interesse toont in jouw hobby zonder er zelf om te geven. Dat doen vrienden. :slight_smile:

Observeer de goede man eens, vogel uit wat hij niet heeft maar wel graag zou willen hebben/meemaken en regel dat gewoon.

4 likes

Mooie inhoudelijke reactie!
Fantastische Folsom anecdote :joy:

(Het is ook mijn ervaring dat op zakenreisjes de meest bizarre dingen gebeuren. Zo heb ik lang geleden met een Britse homo collega in Budapest allemaal gay nachtclubs en sauna’s afgestruind; tijdens ons bezoek in een -nogal erg expliciet- etablissement was hij zo angstig dat zijn Louis Futton handtas gejat zou worden dat we die eerst naar zijn hotelkamer hebben gebracht; toen durfde hij onze tocht pas weer te vervolgen :sunglasses:)

2 likes

Allem hartelijk dank voor jullie advies en toch ongevraagde commentaar op mijn geloofsovertuiging… ik vind het altijd fascinerend dat als ik zeg dat ik Christeijk ben, men altijd iets vindt of het idee heeft mij te overtuigen dat wat ik geloof gek/raar is. Ikzelf heb die neiging namelijk niet…/ ik geef het aan, maar verder (mits iemand er een open en eerijk gesprek over wikt voeren) zal ik booit iemand aanspreken op zijn haar levensinvulling…

Om te reageren op een ‘Alwetende God die naaktheid niet goed vindt’… kan ik alleen maar zeggen: het is een persoonlijke keuze… door bewust uit dat soort situaties te blijven probeer ik uit de verleiding te blijven… natuurlijk heb ik discipline, maar een blote bips op schoot, doen mijn gedachten op dat moment niet naar mijn vrouw gaan en voelt voor mij als ontrouw… vandaar dat dit wr voor mij niet bij hoort… plus het feit dat ik niet wil meewerken aan een indistrie waar over het algemeen de keuze niet geheel vrij is en de arbeidsomstandigheden gaak ook niet (los vant feit dat er ook eigen keuze is uiteraard)…

Wat betredt mijn maatje: een horloge wlrdt het sowieso… was benieuwd naar jullie keuzes op de kenmerken die ik gaf. De Seiko en de Hamilton liggen nu op kop! Binnenkort eens peilen bij hem wat hij mooier vindt.

11 likes

Langer zal het niet geweest zijn.

Maar strekking van het verhaal blijft hetzelfde.
500 euro een cadeau voor een vriend (zal wel een speciale reden hebben) is erg veel, zeker wanneer deze andere interesses heeft qua horloges. Althans zo lees ik het, vandaar ander cadeau…

1 like

Kijk. Dat is al wat duidelijker :sunglasses: :+1:

1 like

Mijn grammatica en spelling kan wel wat beter… lees ik nu terug😜

1 like

Dat geloof ik ook. :wink:

1 like

Onthoud gewoon het volgende Marco, 90% van dezelfde mensen die jou nu de gek aansteken houden hun lippen stijf op elkaar als er iemand zegt dat die moslim is en hierdoor niet drinkt of iets dergelijks. Christendom bashen is een internationale sport geworden sinds circa de periode van de hippies, de seksuele revolutie etc. etc. rond de jaren 60. Niks van aantrekken dus.

En nee ik ben zelf niet gelovig.

2 likes

Voorzie de gemiddelde moslim van dit commentaar en je hoofd hangt ergens aan een hek gespiest! :see_no_evil:

1 like

Oh God, het gaat weer over religie…Eigenlijk hou ik wel van Gods werk.

Militair uit vrije wil. Infanterie door Gods wil. :facepunch:

3 likes

Voor de dichters onder ons,
Op een gedicht van Marsman (Denkend aan Holland)

Herinnering aan HF

Denkend aan HF
zie ik breede horloges
traag door oneindig
zwart en spuuglelijk laagland gaan,
rijen armani’s ondenkbaar
ijle tweedehands populieren
als nieuwe pluimen
voor maxiaal 500 euro aan den einder staan;

3 likes