Advies horloge cadeau voor maatje

Waar vind jij deze voor 500 Euro?

Je hebt gelijk, komt nog wel het nodige bij maar blijft binnen budget. :sunglasses:

image

Hamilton Khaki Field (Ref. H68401735) - Prijs rond de €450,-
Dit is een quartz model, maar aangezien je maatje Armani, Hugo Boss etc. draagt, zal hij hier aan gewend zijn.

Just an idea :slight_smile:

1 like

Wat heb ik aan een dikke bips op schoot als mn stein niet hard wordt?

Ik hou nl niet van dikke bips :sweat_smile:

3 likes

Sjees, wat een uitdrukkingsloze domme Barbie weer!
Kan me niet voorstellen dat dit echt jouw smaak is.
Maarrrrr, ze mag zo voor me aan het werk :wink:

4 likes

Ai, zwarte dag voor Steinhart…:see_no_evil:

1 like

Aangezien het toch om de geest van de enquete gaat heb ik “gespierde bips” gelezen en ook voor gestemd… :see_no_evil: :innocent:

2 likes

:face_with_raised_eyebrow:
Ik vroeg me altijd af of er echt zulke mensen bestonden. Now I know…

Haha was ook wel een makkelijke inkopper met alle liefde voor de repli…hommages op het forum hè :upside_down_face:

Een kerel kan ook een dikke bips hebben. Niks mis mee Jeroen.

1 like

Een dikke bips is niet perse aantrekkelijk bij heren Han! :slight_smile:
Anyway; tot zover de Christelijke Waarden op dit forum; het wachten is op Gods toorn die inslaat op mijn Speedy! :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

De TS is bang dat zn vrouw mee leest . Ik doe ook helemaal niks wat mijn vriendin niet leuk vind.
Als er op een nacht in het weeekend met de mannen thee word gedronken en we naar een musical zijn geweest gaan wij allen zo snel mogelijk naar huis. We kijken wel uit dat een wellustige dame met weinig moraal en geweten haar derrière zou bewegen tegen ons door God gegeven fysiek.
Er word regelmatig gekeken op het rationeel gekozen uurwerk en melden ons optijd aan het thuisfront.

Ik zou voor een Seiko black serie solar gaan.

3 likes

Mooi Marco; dat je daar zo recht voor uit komt. Daar heb ik respect voor.
Iedereen staat het vrij om zijn of haar leven de inhoud te geven die past.
Gelukkig maar zou ik zeggen.

Mijn advies is om eens een middagje uit te trekken met je vriend en dan een paar winkels
te bezoeken met een groot aanbod. Je kan het ook gewoon open spelen toch?
Dat je hem graag een horloge wilt geven, etc… Iets zomaar kopen op je gevoel met het risico
dat hij het niet mooi vindt lijkt me niet zo geslaagd. In ieder geval een mooi gebaar van je!

4 likes

Mijn nieuwe Seiko Solar SNE493P1 Full Black limited edition.
Kan hij mee het water in.

5 likes

Of koop gewoon zo een diesel, tommy, boss of zoiets als hij dat mooi vind…

1 like

Dat zou ook mijn voorkeur hebben. Dat iemand iets kiest wat diens voorkeur heeft.

1 like

Ik zou deze doen:


Dank je wel voort compliment. Goed advies

Om elke vorm van homofiele connotatie te vermijden stel ik voor dat u het woord “vriend” door “maat” vervangt.

(Je weet maar nooit of God/zijn vrouw meeleest op dit forum!) :roll_eyes: :see_no_evil:

2 likes

God was toch niet getrouwd?

2 likes

Armani of Hugo Boss
Zwart of spuuglelijk
Nieuw of 2ehands
10 of 500 euro
Horloge of toch een ander cadeau