Advies horloge voor mijn man

Hammies van rond de 400-700 Euro hebben in mijn ervaring nooit AR coating. Waarom niet? Joost mag het weten. Van mij mogen ze 50 ballen meer vragen en er een beter glaasje in drukken.

1 like

Hele mooie actieprijs op Amazon nu:

1 like

Ik zie er eentje staan in het blauwe forum, vind het wel leuk dat het gebruikt wordt in het leger (mijn man was in een vorig leven para), maar lijkt me minder geschikt voor onder bv overhemd en kostuumvest?

1 like

Met >15mm dikte wordt het wel een opgave om 'm onder een manchet te krijgen. Alles kan tegenwoordig, maar het lijkt me zeker niet de meest geschikte kandidaat.

Had naar een ander model gekeken, H76719530, en daar stond dit niet, vandaar de verwarring

Deze heeft dit vermoedelijk niet?

1 like

Dit model heeft echt gewoon anti reflectie coating, staat er wel niet bij maar heeft ie dus wel :wink:

1 like

O.k. Stephanie, ik zie dat je er nog niet helemaal uit bent, dus ik ga het even over een heel andere boeg gooien. Ik ben zelf heel erg blij met mijn Squales. En dit merk maakt ook een wat grotere, lekker retro vormgegeven, horloge: de 2002. Mooie heritage en goede kwaliteit horloges!

Verkrijgbaar bij www.q-watches.com, van HF-medeforumleden Roy en Roel.

Mogelijk is dit wat.
https://www.boumanonline.nl/horloges/filter/victorinox/victorinox_herenhorloges

1 like

Lijkt me een minder geschikte combinatie.

Super, bedankt! Had ik nog niet naar gekeken!

Nee, klopt, hoe meer horloges is kies, hoe erger :see_no_evil: ik kan er niet van slapen :sweat_smile:

1 like

I know! Het houdt mij ook aardig bezig. Maar horloges zijn niet het belangrijkste, hè!? Er zijn veel belangrijker dingen! Welterusten, voor straks! :sleeping:

1 like

Nee, tuurlijk niet! Maar wel verslavend precies :face_with_hand_over_mouth:

1 like

2 likes

Het is gebeurd!

Ik wil iedereen superhard bedanken om mee te denken en adviezen te geven!

Gisteren had ik een poll gepost met als keuze de Tissot seastar 1000 quartz en de automaat, maar daar kwam opnieuw veel denkwerk uit voort. Over de Tissots twijfelde ik daardoor nog meer. Blijven verder zoeken en plots kwam de mooie Hamilton H76709530 aan een supermooie deal voorbij waardoor hij plots binnen budget kwam!! Nog een nachtje over geslapen, maar daarnet met volle overtuiging en enthousiasme de bestelling geplaatst. Dit wordt hem dus:

Nu duimen dat hij er ook enthousiast van wordt en dat het vooral goed zit aan zijn pols :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

18 likes

Prachtige keuze! Ben benieuwd naar uiteindelijke wristshots wanneer meneer hem om heeft

1 like

Bedankt! Hopelijk vindt hij dat ook :see_no_evil:
Ik zal er zeker een foto van posten!

2 likes

Verrassend, maar mooie keuze. Daar wordt je man vast heel blij van :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

1 like

Mooie Hamilton
Komt helemaal goed.

1 like