Erg fraai! Benieuwd hoe deze bevalt. Is het een verrassing of weet hij al dat deze op komst is? (ik heb niet het hele topic er op nagesnuffeld)
Het horloge bevalt echt super. Is echt prachtig! Hij had het vandaag voor het eerst om. Mijn man is superhappy!
Een heel mooi kado !!!
Mooi horloge. Gefeliciteerd (beiden)!
Mooi horloge. Staat hem goed!
Mooi!, staat goed Is dat een click bezel? En is het brons? Zo ja, hou er rekening mee dat dit na verloop van tijd gaat verkleuren. Hoewel je brons met een doekje citroensap of azijn glanzend kan houden. Maar de beschermende oxide laag kan ook heel mooi uitpakken en is altijd uniek in schakering.
Terecht! En daar gaat het om.
Dank u!
Wat bedoel je hier juist mee?
Ja, het is brons. Merci voor de tip! Ik wist dat dit met tijd gaat verkleuren, heeft ook zijn charmes vind ik, maar wist niet hoe je het kan onderhouden! Ik geef het hem zeker door!
Eh, draaibaar, of is het een zgn. fixed bezel? ( niet draaibaar ) Die ring dus die rond de wijzerplaat ligt.
Nee, de bezel is effectief draaibaar. Vindt hij een pluspunt ook.
Ja dat is een timer eigenlijk, kan heel handig zijn idd
Op duikhorloges kunnen ze alleen linksom draaien maar op een pilot bijv. kan het naar beide kanten. Zodat je dus een count-up en een countdown timer hebt. Snap u hier nog wat van?
Potjandrie wat.mooi!
Ja, ik volg nog
Deze kan inderdaad naar beide kanten draaien. Vindt hij natuurlijk weer handig (als ex-para zijnde). Ik wist niet dat duikers enkel naar links kunnen draaien. Weer wat bijgeleerd!
Ja, dat is omdat de bezel dan per ongeluk alleen naar links kan draaien, dus dan lijkt het slechts dat je langer onder water bent ipv. korter, dat is bijzonder handig ivm. de noodzakelijke zuurstof in de flessen.
Ah daarmee! Wist ik niet, thanks
Ja, dat was vroeger hoor. Nu hebben duikers een duikcomputer waarop ze alle gegevens kunnen aflezen. Maar vaak nemen ze ook een duikhorloge mee als backup.