Na bijna een jaar met de grail en niks te hebben gekocht begint het langzaam weer een beetje te kriebelen en zou ik eens een keer iets vrolijks willen proberen. Over het algemeen heb ik veel zwarte en donkerblauwe dials gehad.
Het budget zit nu een beetje tussen de €1000-€1500. Uiteraard mag traditiegetrouw het budget wel iets opgerekt worden, anders zou het HF niet zijn, maar maak het niet te gek
De kandidaten die ik nu op het oog heb zijn:
Een vrolijk gekleurde Nomos Club Campus of Neomatik.
Over het algemeen dus lekkere zomerknallers.
Tussen deze vier vind ik het al moeilijk kiezen.
Ook ben ik erg nieuwsgierig welke andere horloges jullie zouden kiezen, dus laat het vooral zien
De jeuk is te erg en als je jeuk hebt moet je krabben
Ik heb er wel al een tijd over zitten nadenken, maar ik heb gewoon zin in iets vrolijks hahahaha.
Oh ja! King Seiko is er ook nog! Thanks for the reminder. Die wil ik ook wel eens in het echt bekijken, maar ik verwacht dat ik deze met een lichte dial, in een klassiekere vorm, mooier ga vinden… met een mooie leren band of zo
Deze lijkt me eigenlijk ook wel leuk??? @Chlorophyl is toch een leuk compromis om toch iets nieuws te hebben en tegelijkertijd op je hand blijven zitten?
Ik heb, uiteraard, voor Squale gestemd. Heb even niet paraat wat je op dit moment (verder) hebt. Maar waarom kies je niet voor een blauwe 1521 blasted? Als je dan toch iets
wil. Fantastisch horloge en enorme bandensl@. Oranje band eraan en helemaal klaar voor de zomer!
Is er niet een soortgelijk model van Bulova in oranje en in turquoise? Die kleuren komen in @JuKo 's verhaal voorbij. Geinig model met die transparante indices, én nog een model met een verleden ook - als ik mij niet vergis?