NA: Een Kleurrijke Boel

Het heeft even geduurd, maar na iets minder dan een jaar mocht ik mezelf weer trakteren op een horloge. Al heel lang stond een Nomos op mijn verlanglijstje, maar het het kwam er nooit echt van. Maar sinds korte tijd heb ik de juiste reden gevonden om nu echt voor Nomos te gaan.

Mensen die me iets beter kennen weten dat ik meer dan twee jaar een mindere periode heb gehad. Tja, dat kan gebeuren. Zo is het leven.
Sinds een paar maanden kan ik gelukkig zeggen dat het weer erg goed met me gaat en dat ik oprecht kan zeggen dat ik weer gelukkig ben. Ik voel me weer de oude JuKo en heb nu een baan waar ik heel veel plezier in heb. Jullie voelen hem al aankomen… ik vond dat genoeg reden om dat te vieren met een nieuw horloge! :rofl: :see_no_evil:

Over het algemeen draag ik veel horloges met zwarte of donkerblauwe wijzerplaten, maar ik wilde ditmaal iets wat heel vrolijk en kleurrijk is om die “donkere periode” af te sluiten en het te vieren met een kleurrijk horloge. Maar die moet dan ook echt gaan knallen!
Uiteraard komen dan de kleurrijke Club Campus horloges van Nomos gelijk in mijn gedachte naar boven, maar ik wilde ook even verder kijken en opende dit topic om te kijken wat er nog meer op de markt te verkrijgen is.

Na wat nadenken gingen mijn gedachten weer iedere keer terug naar Nomos. Door de eenvoud van de kast worden de felle kleuren van de wijzerplaat en de seconde wijzer extra geaccentueerd en dat is wat me zo erg aansprak. Vrolijker dan dit kan het niet.

Ik ging nadenken over welke kleur Club Campus mij het meest aansprak, maar ik herinnerde mij ook dat bij een kleine GTG vorig jaar @Honey_Badger vertelde dat hij zijn Nomos te koop had staan… en warempel… die stond nog steeds te koop! Ook was het nog eens een Neomatik!!! En die kleur Signalblau is echt fantastisch!!! De oranje secondewijzer knalt er bij deze dial echt uit! Jaaaah, dit moest hem worden!

Deze avond hebben we afgesproken en ik ben net terug, dus helaas heb ik nog niet veel foto’s kunnen maken, maar daar zal ik jullie binnenkort wel mee spammen :grin: Wel heb ik even een snelle snapshot met de telefoon kunnen maken.
@Honey_Badger heel erg bedankt dat ik deze Neomatik van je heb mogen overnemen. Het is dus niet zomaar een kleurrijk horloge, maar voor mij symboliseert het meer dan dat :blush:

:thinking: kort verhaal dit keer hahaha. Dat komt omdat ik sta te popelen om lekker op de bank te gaan zitten en deze Nomos kan gaan bepotelen :grin:

Adios!

123 likes

Gefeliciteerd, kek ding!! :+1:t2:

2 likes

Gefeliciteerd Julian! Heel tof en kleurrijk horloge. Echt een zomerknaller. :beach_umbrella:

1 like

Gefeliciteerd, mooie kleurige Nomos! Geniet van deze NA!

1 like

Vier het leven! Met een Nomos doe je dat goed :champagne::tada::four_leaf_clover: Congrats

1 like

Gefeliciteerd Julian met deze kleurrijke NA. Maar nog veel belangrijker, fijn te lezen dat het weer goed met je gaat. En proficiat met je nieuwe baan

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een prachtig horloge naar aanleiding van een vreugdevol moment.
Mijn complimenten!!

Situaties waar je in verzeild raakt, kun je vaak niet veranderen,
maar de manier waarop je ermee omgaat wél.
En het is je gelukt, dat siert je. :rose:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst. Een Nomos is een heerlijk merk. Je gaat er vast veel plezier van hebben. Geniet van je vrolijkheid om je pols.

1 like

Kei mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Lekker man, gefeliciteerd, dit soort NA’s zijn de mooiste.

Eindelijk wat levendigs naast je saaie speedmaster :kissing_heart:

1 like

Goed om te horen dat het weer een stuk beter met je gaat Julian​:+1: en gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Gave Nomos, leuke blauwe plaat! Gefeliciteerd.

1 like

Heerlijke kleur, geniet ervan! Nu nog een mooie zomer…
:sunny::watch::ok_hand::sunglasses:

1 like

Een kleurrijke aanwinst! Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd juko! Mooi hoe de kleurrijke plaat een mooi moment in je leven symboliseert. Fijn dat het weer goed met je gaat :sunny:

1 like

Mooie kleur, geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtig horloge, geniet er van :+1:

1 like

Nice!:ok_hand:

Gaaf man! Lekker horloge, gefeliciteerd :partying_face:
Ik kijk nu al uit naar je foto’s :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd man! Nomos altijd leuk. :+1:

1 like