Ik weet het beetje doorgezaagde vraag maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Heb wat grotere polsen ong. 22cm dus geen kleine klok. De stijl van een Seamaster past me goed om een richting aan te geven of een Aquaracer.
Maar vind het lastig om een knappe gebruikte te kopen. Voor zo een bedrag… zou wel iets willen wat makkelijk te dragen is. Hebben jullie wellicht andere inzichten voor mij? Of aanbiedingen
Alvast dank !
Mijn advies als je nog niet helemaal weet wat je mooi vindt of wat je stijl is… Althans, zo komt het op mij over.
Kies een subtiel en tijdloos design… Meeste kans dat die blijven plakken en je plezier gaan geven. Seiko is een prima richting en als je richting een duiker wil kan ik je een SPB143 of SPB317 aanraden. Beide echt bijzonder fraai en met karakter en geschiedenis.
Mido Ocean Star. Is in veel verschillende varianten te koop. Hieronder een 600m chronometer versie. 43,5mm met een zeer comfortabele band inclusief fijnafstelling (met het horloge om de pols).
Stijl is wel duidelijk in de richting van een seamaster of zelfs een gebruikte alleen vind ik het lastig om zoveel geld te betalen voor een 2e hands dagelijks horloge.
Zoek eigenlijk iets nieuws / bijna nieuw van een A merk / A kwaliteit