Advies nieuw horloge +/- €1500

Ik weet het beetje doorgezaagde vraag :wink: maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Heb wat grotere polsen ong. 22cm dus geen kleine klok. De stijl van een Seamaster past me goed om een richting aan te geven of een Aquaracer.

Maar vind het lastig om een knappe gebruikte te kopen. Voor zo een bedrag… zou wel iets willen wat makkelijk te dragen is. Hebben jullie wellicht andere inzichten voor mij? Of aanbiedingen :wink:
Alvast dank !

4 likes

Ik vind deze ook wel heel cool. Volgens mij nieuw iets rond de € 1.700.- ofzo.

17 likes

Zo’n Seiko zoals hierboven aangegeven. Topduiker! Staat hier een zwarte te koop dacht ik.

2 likes

Mijn advies als je nog niet helemaal weet wat je mooi vindt of wat je stijl is… Althans, zo komt het op mij over.

Kies een subtiel en tijdloos design… Meeste kans dat die blijven plakken en je plezier gaan geven. Seiko is een prima richting en als je richting een duiker wil kan ik je een SPB143 of SPB317 aanraden. Beide echt bijzonder fraai en met karakter en geschiedenis.

Mido Ocean Star. Is in veel verschillende varianten te koop. Hieronder een 600m chronometer versie. 43,5mm met een zeer comfortabele band inclusief fijnafstelling (met het horloge om de pols).

image

10 likes

En met een mooie korting als je op de juiste plaats besteld

1 like

Die zijn wel strak even in verdiepen :wink:

Stijl is wel duidelijk :wink: in de richting van een seamaster of zelfs een gebruikte alleen vind ik het lastig om zoveel geld te betalen voor een 2e hands dagelijks horloge.

Zoek eigenlijk iets nieuws / bijna nieuw van een A merk / A kwaliteit

Weet het beetje open deur maar weet niet anders.

Moet wel zeggen dat ik die wel echt strak vind.

Buiten de sluiting op de stalen band, voelt die Seiko MM200 reeks behoorlijk A-brand aan hoor.

Bij deze prijs en je voorkeuren denk ik meteen aan de Mido’s zoals hierboven en de Certina DS Action divers.

42mm coole duiker van Echo Neutra

Dan moet je denk ik deze hebben:

https://www.longines.com/en-nl/p/watch-hydroconquest-l3-742-4-96-6

In 39mm 41mm of 44mm beschikbaar

12 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tag-heuer-smokey-aquaracer-professional-200-1650/486014
Net boven budget. Mooi ding!

3 likes

6 likes

Nee joh. Gewoon hier op het forum, niks mis mee.

Pas ergens eens een Oris Aquis, of een Oris 65. Zeker met een dikke pols van 22 cm is de Aquis top.

Of een Seiko MM200 in alle vormen en maten onder de 1000 euro :+1:t4:

Hmm ik ga daar nog eens een nachtje over slapen. Top voor de adviezen alvast

Zien er idd goed uit.

Stof tot nadenken

Aanrader!

CW the twelve. 40mm. In meerdere kleuren.

8 likes