Advies nieuw horloge: keuze gemaakt!

De Tissot PRX Powermatic 80 is zo goed dat ik hem al drie dagen om de pols heb en mijn Rolexen of Speedmaster niet om de pols heb gehad…
Denk dat dat opzich ook wel genoeg zegt…

4 likes

Zou ook voor de prx gaan, maar nog even wachten en voor die mooie chrono gaan met blauwe plaat. :wink:

1 like

Helaas dat dit horloge iets te groot voor mij is, want als ik jouw enthousiasme zo lees moet ik 'm ook hebben :slight_smile:

Zo groot is ie niet hoor. Mijn Rolexen en Speedmaster dragen groter.

Zou hem maar eens gaan passen als ik jou was :sunglasses::+1:

3 likes

Heb 'm wel eens om de pols gehad, die gebogen endlinks steken te ver voor m’n polsen. Kortom, design icm lug2lug maakt 'm te groot helaas :frowning:

Er komt ook een 35mm variant. Volgens mij alleen nog maar in Quartz. Als de ETA 2824-2 in een 35mm case past (en dat weet ik dus niet) dan is het een kwestie van tijd voordat de Powermatic 80 ook in de 35mm variant komt te liggen…

1 like

Nog een paar weken te gaan, sta ik nog bovenaan je lijst Ralph :wink:

1 like

Ik snap je niet? Wat bedoel je?

1 like

Ball Marvelight in 904L staal en met tritium buisjes.

7 likes

Voor wat balans een mooie Nomos?

Club campus ofzo

8 likes

Dat hij graag dibs wil!

De Tissot PRX Powermatic 80 gaat er niet zo gauw uit hoor. Zou niet weten wat er in de sub 1000 euro categorie beter zou zijn dan de PRX. Denk helemaal niks.

1 like

Knap! Merk zegt me jammer genoeg niets:)

Zit dat binnen budget zoiets?

Heeft Christopher Ward niks leuks in de collectie?

1 like

Loont de moeite daar eens iets over te lezen. Onwijs leuk merk met mooie historie.

1 like

Zeg je dat nou tegen mij?
Denk dat het goed is als je @fredpanarai1 tagged.

1 like

En nu weer op zoek naar wat anders. Is die Oris dan wel de juiste aankoop geweest?

Zeker en vast! Maar ik begrijp wat je wilt zeggen, maar ik heb graag keuze in mijn horloges:)

Zat ik inderdaad ook aan te denken.

1 like