Ge kunt 'm ook gewoon zelluf kopuh jonguh. Liggen gewoon in de winkels en waarschijnlijk zelfs met en beetje korting te krijgen.
The Longines Big Eye is een gave flieger! Erg mooi horloge.
Na de suggestie van @Bjr1983 inderdaad:
In dit geval de Ball Victory Fireman.
Nieuw binnen budget verkrijgbaar.
En ook in het donker constant goed leesbaar dankzij de tritium:
Mooi verhaal achter het merk; leuk om je eens in te lezen. Fijn horloge vind ik. Ook in andere kleuren verkrijgbaar.
Prachtig advies! 
Waarom scoor je er niet gewoon eentje dan? Ik bedoel, die dingen zijn niet bepaald zeldzaam he?
De automaat ploft voor 530 uit Italië en voor 545 uit Zweden op je mat, en de quartz doet het voor 315 ballen.
Kom op.
Of, wat een beter plan is, gegeven je kooplust: Even niet doen. 50 is al te veel.
Dat is nog eens goed advies! Bloedmooi horloge. En dan valt er nog over de prijs te praten ook
.
wat te denken van de Timex Giorgio Galli S1 Automatic 38mm met Atlantic Blue dial
of wat exclusiever, deze Hager Diplomat
Sorry, niet mijn ding 
Bedankt voor alle tips! Alles eens bekijken en een shortlist beginnen opstellen
Ut is gewaun un beitsje dolle Ralph, mot kenne toch? En dat is op zijn Haags 
@Fate_Amenable_To_Change, Chris Geld is nie ut praubleim, mot nog 2 NA’s anmakûh. Maah de rùimte wel met al die dauze. Mèn vrâh wil auk un beitsje rùimte innut hùis 
Geen ruimte in huis meer voor een horlogedoos. Die had ik nog niet gehoord.
Het eerste horloge in deze klasse dat ik mooier vind dan de Tissot Gentlemen Automaat. Wel een prijsklasse hoger. Vreemd dat ze een website in de VS hebben terwijl ze een Zwitsers merk zijn. Komen er dan nog extra kosten bij?
Nou @tompj , ik neem minimaal de helft van de ruimte van het dressoir in alleen voor de dozen van mijn horloges. En daar is mijn vrouw niet zo blij mee
, maar ja je moet toch alles full set houden. Daarnaast heb ik meerdere verzamelingen zoals toverlantaars (als je daar nooit van gehoord hebt moet je maar eens kijken op de site Luikerwaal) en munten. Alles bij elkaar neemt veel ruimte in, duidelijker kan ik het niet zeggen 
Je hebt al een externe kluis voor je horloges.
Misschien ergens een loods huren voor de dozen?
Lol Eddie, kluis vol, garage vol, berging vol. Teveel troep, misschien eens therapie gaan volgen om verzamelwoede tegen te gaan
. Nee joh, kids zijn de deur uit maar willen wel hun zooi in de garage o.a fietsen en motor en deze goede sul laat het maar allemaal gebeuren
. Maar er komt een moment dat ik moet gaan ruimen, wanneer???