Advies nodig: Rolex Seadweller 16600

No guts no glory

Juist dit soort warrige verhalen kunnen de mooiste koopjes zijn.
Mooie verkleuring op de lume + wijzers, kan duiden op lang in een donker kastje te hebben gelegen.
Kussentje is legit, doos + fluwelen doek ook.
Clasp zit er ongepolijst uit, en nog een sticker zichtbaar van het juiste soort.

Ik zou het doen.
Anders PM de gegeven maar, dan doe ik het :slight_smile:

On a personal note: NOS of niet, boeit niet zoveel. Zolang het ongepolijst is en nog in zeer goede staat is dat voor mij, voor zo’n prijs goed genoeg.

3 likes

Out come the wolves :sunglasses:

7 likes

Ik zou gewoon vooraan gaan staan met een goed bod @superc , handel = handel :sunglasses::cowboy_hat_face:

Mooie Rolex. Zou het zelf ook niet mis vinden er zo eentje te dragen.

Draagt minder hoog dan een MM!

Waar kan ik hem ophalen? @HorloG

:sunglasses:

Mooiste Rolex. Twee keer gehad, twee keer weggedaan. Maar wel mij allermooiste ooit. Vind ik dan😊 voor deze prijs zeker kopen. Prijzen stijgen gigantisch op dit type.

1 like

Lijkt me een scherp exemplaar. :+1:t2:

Als je het vaak genoeg roept, gebeurt het ook :smirk:

2 likes

Volgens mij is de 16600 op dit moment nog steeds een van de minst snel in waarde stijgende 5-digit sport Rolexen

1 like

Yup

Ik vind dat ze de afgelopen tijd behoorlijk in prijs zijn gestegen. Maar misschien meer gevoel. Zou kunnen.

Dit is geen krat bier; laat de man eerst maar eens zeer goede foto’s maken!
Dat lijkt mij toch echt niet teveel gevraagd als je het hebt over 6500 euro.

Op grond van deze foto’s zou ik nog geen schroevendraaier van hem kopen! :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

geloof er geen zak van, stom he

Daar is een ander je dankbaar voor.

Ik ben heel benieuwd hoe dit verhaal gaat eindigen, zou je ons op de hoogte willen houden? :smile:

Mits echt zou ik het doen voor die prijs.

Waarvoor?

Ik koop zelf wel graag van vage foto’s, daar haakt 90% van de mensen op af. Mijn eerste Breitling had dit als enige foto in de advertentie:

Maar met Rolex heb ik maar beperkt ervaring dus ik ben blij dat jullie even mee wilden kijken…

1 like

Ik zou wel even duidelijk letten of je niet net als ik last heb van deze wiebelkont. Ik heb dikkere en grotere horloges dan de 16600, maar doordat ie relatief dik is en het oppervlakte van het achterdeksel wat met de pols in aanraking komt klein is, heeft ie bij mij nogal de neiging om heen weer te wiebelen.

Voor mij niet bepaald het meest prettig te dragen horloge.

1 like