Het grappige is altijd dat je de overige 99% die een fake of Frankenstein horloge hebben gekocht hier niet pedant ziet posten.
Vandaag in Amsterdam zowel een Submariner 16610 als een Seadweller 16600 gepast en zonder twijfel was de Sub prettiger op de pols
Ook dat gezien al, of wat anders?
Ik bedoel een smp300 chrono zit wel lekker om de pols imho, maar sommigen zouden zich storen aan het spinnen vd rotor. Iets waar ik geen problemen mee heb, integendeel ik vind t zelfs leuk
Wat vraag je precies?
Rotorgeluid maakt mij niet veel uit, heeft juist wel wat.
Sorry, mn predictive toetsenbord maakte er wat anders van.
Ik bedoelde of het kwam dat de sub prettiger zat dan de dweller door het gewiebel van de laatste of lag het aan wat anders? Heb namelijk ook wel dat ie hoog op de pols zit door t dikke achterdeksel.
Ik ga het meemaken, ik ben akkoord met de verkoper. We moeten alleen de overdracht nog even regelen.
Ah ok, nu snap ik hem
Twee redenen: de Seadweller is een stuk zwaarder en de Submariner ligt een stuk platter op de pols. Het wiebelige heb ik niet zo ervaren
@HorloG: Ik ben heel benieuwd naar de foto’s na de overdracht
Voor diegene die er net als @HorloG er ook eentje willen zag ik net op Peter zijn site dat hij er eentje binnenkrijgt.
https://www.metropoliscollection.nl/coming-soon/rolex-seadweller-16600-fserial-2003
Super, kijk al uit naar het NA topic