Advies of aanraders gevraagd horloge tussen de 5000/6000 euro

Laatst was er een moderne OP te koop op t forum voor een bedrag tussen de 5 en 6 duizend.

Prima deal, tijdloos model, waardevast, en gewoon een goed horloge.

Zou niet je geld in de bodemloze put van breit en omega slingeren

Update :
Ff gezocht

Ik zag trouwens dat er zat Rolex te koop is voor die prijs hier in het blauw, een explorer is ook prima.

2 likes

Als je je eenmaal over die walgelijke uurwijzer heen kan zetten wellicht.

1 like

Smaken verschillen, gelukkig :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee. Wil mag ook gewoon.

9 likes

Vergrijp je niet verkeerd ik vind het erg mooie horloges maar die enorme ruit heb ik het nooit mee kunnen vinden

1 like

Voor dat geld… een (jonge) gebruikte speedmaster met 3861 uurwerk.

:ok_hand:t2:

4 likes

7 likes

WilSeiko wilt Seiko?

Tsja, tijden veranderen, vroeger haalde men eerst een rijbewijs.
:rofl:

2 likes

Ben tevreden met je pas gekochte mooie Tissot.
En spaar door voor je LAMBORGHINI. :+1:

2 likes

Horloge voor het leven kan er maar eentje zijn:

Tudor Blackbay58 925

Zeker eens goed bekijken de kleur van de kast. Zó mooi, zó uniek. Zó bijzonder.
Klassiek maar toch sportief. Klasse. Stijl. Kan het merk met de R niet aan tippen.
GADA. Beach to boardroom.
En ja, voelen, zilver is zwaarder dan staal.
En ja, weg te poetsen verkleuring, zilver hè.
En ja, zachter materiaal, 925 sterling zilver.
En ja, altijd een goed verhaal, ‘massief zilveren horloge’.

5 likes

Sluit ik me volledig bij aan. TS, ga vooral veel passen. Kijk bij welk horloge je een “wow gevoel” krijgt en denk daar goed over na. Ontwikkel een smaak en heb vooral geen haast.

1 like

Ik zie een horloge, kijk naar de prijs en ga vervolgens kijken hoe ik dat kan bewerkstelligen.

De volgorde ik heb dit bedrag en wat voor horloge zal ik daar nou eens van kopen, snap ik minder.

2 likes

Zonder al te lullig hier op aan te haken, was het eerste wat in me opkwam in de openingspost hak het budget in delen en breng 1/3e naar het NTI.

Iets belangrijker dan flexen met 5 a 6k om de pols imho.

Als er een goede reden voor is dan heb ik niks gezegd. En mag dit van mij betreft gevlagd worden. Dan haal ik hem weg.

2 likes

Sorry, ik ben na 5 regels afgehaakt, omdat je tekst niet prettig leest. Ik mis interpuncties en goede zinsopbouw.

Je moet doen wat je zelf goed dunkt. Ik krijg het idee dat je een duur horloge wil om inderdaad te flexen al dan niet bij je matties te showen. Mijn mening…

Al het advies is al gegeven door anderen. JIJ moet het mooi vinden en JIJ moet het passen. Je kent de merken blijkbaar dus ga op onderzoek uit, wat jij mooi vindt.

3 likes

Ik zou deze halen.

3 likes

On topic:

Wat je ook doet, kies een icoon, geen eendagsvlieg.

Onder de radar:

Bling:

Sportief:

Geen dank, graag gedaan.

6 likes

Nog niemand het idee van een Grand Seiko of Citizen Chronomaster geopperd voor dit budget?

3 likes

Nee

1 like

Bij deze, ben je voor 2k klaar.

4 likes