een prachtig pak geld om een aparte horloge te kopen ik zou gwn naar een apart merk kijken ipv de merken die je bij vele om de pols ziet b.v corum admiral serie €5200 je heb ze ook duurder natuurlijk😜
das waar je ziet ze ni veel,wou gewoon efe aangeven kies iets dat een gesprek kan worden van wooo wat mooi
wat een prachtige design
wat een apart merk !!!
hoeft natuurlijk geen corum te zijn
er zijn zoveel kleine horloge makers om van te smullen…
hey bedankt voor alle reacties! ik heb trouwens recentelijk de chronomat en de navitimer gepast en ik vind eigenlijk die navitimer super mooi echt een mooi horloge die navitimer, maar hij heeft 1 nadeel en dat is dat hij niet waterdicht is hij is maar tot 30bar, dus ik moet dan erg voorzichtig doen met water maar stel dat die navitimer 100 bar was dan was dat de nummer 1 horloges wat ik dan ga kopen, maar mijn vader zei tegen mij je moet die navitimer dan zien als een Porsche je haalt hem uit de Horloge doos als het mooi weer is of bij speciale gelegen heden, dat vond ik wel een goeie… maar volgende week ga ik naar schaap en citroen om de Tudor black bay gat two tone te gaan passen. ben erg benieuwd hoe die bij mij staat.
hier volgen een aantal foto’s van de 2 horloges die ik gepast heb