Ik zie ze zelden en al helemaal niet ‘teveel’.
Gelukkig zie ik die Corums nooit, die kunnen mij niet becorum…
Omega Aqua Terra of Rolex Explorer (2e hands op forum)!
das waar je ziet ze ni veel,wou gewoon efe aangeven kies iets dat een gesprek kan worden van wooo wat mooi
wat een prachtige design
wat een apart merk !!!
hoeft natuurlijk geen corum te zijn
er zijn zoveel kleine horloge makers om van te smullen…![]()
Je kan ook die zenith in t blauw kopen, two tone, 4600 als ik me niet vergis?
Lees vooral eens over R.O. Watches. Het is een keer wat anders, hè?
Koop een leuke Seiko of Citizen van rond de 500,- en steek de rest in een Lamborghini of rijbewijs fonds…
Nee, hoezo?
Pre owned Speedmaster…staan er genoeg in het blauw onder de 6k en dan heb je het mooitste horloge OOIT!
Ik had het in Gers het maar denk niet patserig genoeg bevoorrecht de
Leeftijd
pre-owned hmm met zoveel money als meneer heb toch iets gloednieuw fris uit de werkplaats uit het gebied rond basel🤑
hey bedankt voor alle reacties! ik heb trouwens recentelijk de chronomat en de navitimer gepast en ik vind eigenlijk die navitimer super mooi echt een mooi horloge die navitimer, maar hij heeft 1 nadeel en dat is dat hij niet waterdicht is hij is maar tot 30bar, dus ik moet dan erg voorzichtig doen met water maar stel dat die navitimer 100 bar was dan was dat de nummer 1 horloges wat ik dan ga kopen, maar mijn vader zei tegen mij je moet die navitimer dan zien als een Porsche je haalt hem uit de Horloge doos als het mooi weer is of bij speciale gelegen heden, dat vond ik wel een goeie… maar volgende week ga ik naar schaap en citroen om de Tudor black bay gat two tone te gaan passen. ben erg benieuwd hoe die bij mij staat.
hier volgen een aantal foto’s van de 2 horloges die ik gepast heb
Dat zijn de specs van een duikhorloge. 30 bar = 300 meter. Ben vrij zeker dat het voor dit horloge 3 bar of 30 meter is.
Ja sorry klopt idd ik had het verkeerd getypt ik bedoelde 3bar😁
Kijk voor die 5K is op Chrono op de tweedehands markt. Dan is die eerste afschrijving er al af en je eindigt met meer horloge voor je geld.
Zal toch wat meer zijn, eerder een goeie 6 voor een B01.
Een 2021 model moet wel lukken rond de 5k.
Persoonlijk vind ik dat een navitimer of chronomat een chrono hoort te zijn. Zoek de historiek van die modellen eens op.
De 30m WR zou ik niet van wakker liggen. Gewoon nog een beater erbij nemen.
Ik ga t toch vragen, je zegt erg voorzichtig doen met water… in welke zin dan? Was je van plan ermee te zwemmen of iets te doen waarmee je veel of makkelijk in aanraking komt met water? Ben gewoon benieuwd.
Zo ja, dan is t mss niet meest verstandige keuze. Zo nee, lekker aanschaffen, genieten en beetje opletten.
Je zou ook eens kunnen kijken naar de Pelagos, fijn horloge niet te zwaar en niet te groot en binnen budget.
Volgens mij staat er nog eentje te koop in blauwe gedeelte ![]()
Maar zoals gezegd zou ik kijken voor jong gebruikt, met de kop er af. Scheelt je centjes en als je nog eens wat anders wil flipper je hem weer.
Maar als het mooi weer is wil je toch juist zwemmen of begrijp ik het nou niet helemaal.