Ik heb recent een Breitling model AB0110 via marktplaats gekocht zonder certificaat omdat de verkoper deze na 12 jaar hem niet meer in zijn bezit had.
Nu ben ik zelf geen kenner maar vond de horloge mooi en het vertrouwde goed toen ook de koop doorgezet.
Volgende week heb ik een afspraak in de Breitling shop in Amsterdam voor een keuring.
Kwam via Google op deze geweldige forum en dacht misschien kan iemand mij alvast van mijn stres verlossen met een advies of ik de juiste keuze gemaakt heb of niet? Als nieuwe gebruiker kan ik niet meer dan 2 foto’s plaatsen hoop dat dit voldoende is.
Aan die 2de foto heb je niks
Heb je niet een goede foto van de achterkant? Obv de eerste foto zie ik persoonlijk niks geks.
En het ref nummer komt ook overeen met het model.
En de factuur waar die op ligt? Is dat van service? Dat zegt ook al iets.
Uurwerk is veel te klein. Zal wel een of andere cheapo quartz in zitten ipv een breitling uurwerk. En zo te zien ook met kalender ipv chrono. Dus dat klopt allemaal niet.
Pffff als ik dit zo hoor dan heb ik zeker een miskoop gedaan gelukkig kan ik ermee terug. Maar had gehoopt dat die wel echt zou zijn. Ik weet even niet hoe ik de foto kan verwisselen de tweede dan maar heb er zo een slecht gevoel over.