Twijfelen was natuurlijk dat er geen certificaat bij is en dat ik wel een bevestiging wilde hebben.
De winkel-medewerkers zien het wellicht ook niet eens meteen (ik heb geen hoge pet op van het gemiddelde juweliers-personeel), maar sturen hem dan op naar Lijnden (naast Badhoevedorp). Daar zit de importeur/servicecentrum voor NL. Kost je een aantal tientjes denk ik. Ook zonde. Maar als “bewijs” (mocht je dat nodig hebben) wel weer heel handig.
Zou je ook een foto van de caseback kunnen sturen?
Zag het al gelijk aan de wings. Nep
Daar staat heel groot “stainless steel” op denk ik
Give it a try!
Twijfelen kwam natuurlijk doordat er geen certificaat bij is en ik wel een bevestiging wil ervoor
Pfff
Kun je die foto sturen?
Wat jij hier zegt is ook in twijfel te trekken want Breitling heeft door de jaren aanpassingen gedaan aan die vleugels, maar je kunt ook gelijk hebben, want er zit wel erg veel diepte in die textuur van die vleugel.
Zal even kijken of ik wat betere foto’s kan maken al denk ik dat het weinig zin heeft 🥹
O o
De onderste wijzer is een 24-uurs aanduiding. Dat moet wel een Aziatisch kwartsuurwerk zijn, dit zie je in deze configuratie niet bij automaten. Zijn je chronograaf-pushers sowieso functioneel?