Advies op expertise

Da’s toch geen oplichter? Hij is alleen fan van wasmachines.

Zijn naam (is) Pieter

Nou dat heb ik niet eens gecontroleerd kan je nagaan pffff

Ik heb Theo beloofd Frits niet te noemen in deze zaak.

1 like

Ik ben ook geen expert zoals de meeste op deze forum. Ik dacht misschien is dit wel een special edition of iets andere uitvoering ( te goed gelovig geweest) ik geloofde de verkoper op zijn woord. Maar zo een fout maak je ( HOOP ik maar 1 keer mee)

1 like

Hahah nu laat je me twijfelen :joy::joy::joy: nee heb inderdaad het geld ter goed nagekeken

Je hoeft geen expert te zijn om even wat afbeeldingen van echte modellen op te zoeken en te zien dat de subdials allemaal incorrect zijn.

Dat is opmerkelijk. €5000 twaalf jaar geleden, lijkt me ver boven de toenmalige catalogusprijs :thinking: Maar ben ook geen kenner, dus wellicht zit ik ernaast…

1 like

Ik heb de beste man 3 opties gegeven.
De eerste was) we lossen het netjes op als mannen onder elkaar: afspraak was als die nep blijkt te zijn dan kom ik mijn geld halen. Dus hierbij.

Tweede optie was) als je niet meewerkt dan ga ik aangifte doen. Wil ik eigenlijk niet want dit wordt een jaren plan. en ik kan naar mijn geld fluiten.

3e optie was ik los het op een niet zo vriendelijke manier op.

Meneer ging voor optie 1) en zou zelf aangifte doen naar de verkoper van 12 jaar geleden. Hoor this makes sense to you ?

1 like

Die mogelijkheid zou ik vergeten. Je hebt als koper een onderzoeksplicht & die heb je verzaakt.

Je hoeft ook geen expert te zijn betreffende:
gas en energie prijzen die wij nu betalen in NL Dat deze helemaal niet kloppen maar toch betalen we dit met ons allen ? Heb je daar een verklaring op ??

Wij verkopen gas aan België per m3 €1,50 en wij NL zelf betalen x3 hiervoor hoe dan.

Wat ik hiermee wil zeggen soms accepteer je dingen omdat je denkt dat het wel klopt zoals wij dit ook nu doen op basis van energie en gas prijzen.

Klopt daarom ben ik ook blij dat de verkoper wilde meewerken :wink:

1 like

Zal zeker een succes worden… :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

Optie 3 is toch de meest voor de hand liggende optie?

Net deze post gezien
Spijtig verhal, maar altijd goed opletten, er zijn perfect replica bij Breitling, echt niet te zien zonder de horloge open te maken, dus altijd eerst advies vragen
Er zijn zelf replica met namaak certificaten van Breitling, ik heb zelf al een SO abys 42 gezien met een replica digitale garantiekaart :flushed:

Bij deze was het vrij duidelijk hoor, ook zonder het horloge open te maken.

Ja, dat heb ik ook gemerkt :pleading_face:

1 like

Hetgeen hier niet van toepassing is :rofl:

1 like

Mogelijk een geval van wederzijdse dwaling met lastige bewijslastverdeling.

Klassiek arrest van de Hoge Raad: de Kantharos van Stevensweert. Moet je maar eens op googlen, best leuk en interessant. Verkoper en koper wisten niet van onschatbare waarde van een Romeins beeldje. Koopovereenkomst bleef in stand.