Advies op expertise

Duurde echt 10 seconden voor ik door had dat ik naar een foto keek ipv een filmpje. Wel opbeurend idd

1 like

Verrast me wel dat dat telefoonnummer en adres op de eerste foto al twee dagen op het forum staat. Is dat de verkoper?

Als alle subdials niet kloppen dan blijft er maar 1 conclusie over…

2 likes

Ik denk zo dat de factuur niet bij dit horloge hoort, maar dan nog is het niet netjes om dit te laten zien.

Dat hoop ik toch echt niet, dat de verkoper forumlid is !!

image

De factuur klopt ook al niet, Postcode 6031 RK hoort niet bij Magnesiumstraat 15 in Nederweert! Is er wel in de buurt… Net als de vorm van het horloge in de buurt van een Breitling komt.

4 likes

Wie zegt dat die factuur bij dat horloge hoort?!

Dat was all een flinke vlag idd :joy::joy:🫣

1 like

Ik niet!

Dat is ook niet wat ik bedoelde. :man_shrugging:

Nou, ik heb het mobiele nummer van op de factuur even gebeld en, dit is me toch een bijzonder verhaal.
Er komt echt een hoop meer bij kijken, incl gerestaureerde klassieke Ferrari’s en kunst.
Helaas kan ik er vanwege privacy redenen hier niks over schrijven, maar wat een verhaal. :grinning:

1 like

Lijkt over iets anders te gaan. Staat een bedrag van ā€œvijfduizend euroā€ terwijl TS het over € 1.000 heeft.

:face_with_hand_over_mouth: nu ik het nog eens terug lees zie ik dat ik gewoon niet goed gelezen heb….excuus

1 like

Hahaha had niet heel veel gescheeld :joy:

1 like

Lucky you

Het is inderdaad een heel apart verhaal, maar ik ben blij dat ik mijn geld terug heb. De verkoper die mij de namaak horloge verkocht heeft zal zwelt contact opnemen met degene van wie hij de horloge gekocht heeft (factuur) wat daar dan het verhaal van is mogen God weten.

Ik heb de man (factuur eerste verkoper ook gecontacteerd) maar bij nader vragen kreeg ik geen gehoor meer. Lang verhaal kort ik koop geen klokje meer van marktplaats. Maar koop een horloge via een erkende dealer of kenner.

Klokje is 12 jaar geleden verkocht voor 5000 factuur naar degene van wie ik hem nu had overgenomen

1 like

Ik weet alleen dat ik jullie kan bedanken dat jullie zo snel en met zoveel zekerheid reageerden dat het ok een namaak ging. Uiteindelijk had Breitling Amsterdam het zelfde verhaal. Ik heb flink moeten pushen voor de verkoper instemde om horloge terug te nemen en min het geld te overhandigen. Hij zou nu dus zelf contact opnemen met zijn verkoper van 12 jaar geleden. Hier ga ik niet meer tussen zitten natuurlijk.

1 like

Ik vrees dat het klokkie naar naar de volgende gelukzoeker zal gaan.

1 like

Heette hij Frits van E?

1 like