Ik heb advies nodig, zijn er mensen die ervaring hebben met Timex horloges? Ik lees dat ze best betrouwbaar zijn en niet al te duur. Inmiddels staan er verschillende op mijn lijstje, zie de afbeeldingen hieronder. Kan ik er vanuit gaan dat ze een tijdje mee zullen gaan en zijn het kwalitatief degelijke horloges?
Bedankt, ik heb het gelezen, klinkt goed. Heb je toevallig zelf Timex horloges of ooit gehad? Vind het fijn om persoonlijke ervaringen te lezen. Ondanks dat het voor een degelijk horloge nette prijzen zijn is het toch een hoop geld voor mij. Dus wil graag zekerheid voordat ik eraan begin.
Casio is niet echt mijn smaak. In de prijsklasse rond 200,- vind ik de Timex horloges wel wat mooier dan Citizen en Seiko. Merk dat ik dan toch gauw naar de Tsuyosa of Prospex kijk en die zijn een wat duurder
Er bestaat ook een timex only.
Kijk op Zalando en about you. Daar staan vaak leuke aanbiedingen. Op de officiële timex.eu kun je goed snuffelen en kun je daarna goed prijzen vergelijken
Bij verschillende Tkmaxx vestigingen liggen regelmatig Timex horloges ( ze kosten dan 60-80 euro) . Tk heeft geen webshop, filialen binnen lopen en rondkijken in de vitrines.
Heb een stuk of 6 timex, hit en miss, veel problemen met knopjes en gaan snel kapot (de tot 100€ modellen) blijven leuk voor erbij of als je bijv aan het werken bent in de tuin oid. Heb er ook al een aardige hoeveelheid versleten Geen ervaring met de duurdere automatic horloges. Maar als ik 200/400 zou neerleggen zou het niet voor een timex zijn.