Bij een lokale juwelier kijk ik regelmatig naar die Junghans colectie. Fraaie modellen en bovengenoemde, of eentje met blauwe wijzerplaat lijkt me een mooie aanvulling op de collectie.
Of een nieuwe Montblanc met manufactuur uurwerk?
Of een Baume & Mercier Capeland Worldtimer. Vind ik persoonlijk erg mooi.
Kogel is door de kerk. Zojuist een in perfecte staat verkerende blancpain leman flyback opgehaald. Limited edition met mooie ivoorwitte/zilveren dial en saffier-achterkant met golden rotor met inscriptie.
Mooie aanvulling op mijn collectie en qua maat 38mm netjes tussen de iwc vintage en jlc in.
Tevens heb ik mijn jlc afgelopen zaterdag verkocht. Ik zal de weekenden en vakanties met name de Tudor gaan dragen. Blancpain en iwc cal 83 gedurende de week. Ga de komende tijd is kijken of er een model me verrast zodat ik de vrij gekomen middelen weer goed kan besteden.
Toch nog een swap gemaakt. Ik vond de tudor net te chique voor een weekend/vakantie horloge.
Tudor heeft een goede bestemming gekregen en ik heb me laten verleiden tot de aanschaf van een iwc aquatimer in zeer nette conditie. Horloge is net terug van de Richemont spa en loopt op +1 na 48 uur. Zeer content
Ik ben echt niet anti Rolex. Heb 2 maal een Rolex in bezit gehad. een explorer II polar (16.570) en een submariner no date. Horloge droeg zeer fijn, perfecte afleesbaarheid en uitmuntend accuraat maar ik had geen klik.
Zou nog wel graag de huidige Rolex perpetual met blauwe dial en groene indices in echt willen bewonderen. Zeg nooit , nooit!