Goeie! Ik zou ook es wat vaker bij onze oosterlengte moeten koekeloeren. Tot nu toe alleen junghans, vdb en steinhart (voelt toch errug Duits aan voor mij).
Maar wat je zegt. Veel moois bij als, go, maar ook Damasko, sinn, nomos, etc.
Goeie! Ik zou ook es wat vaker bij onze oosterlengte moeten koekeloeren. Tot nu toe alleen junghans, vdb en steinhart (voelt toch errug Duits aan voor mij).
Maar wat je zegt. Veel moois bij als, go, maar ook Damasko, sinn, nomos, etc.
Omega Speedmaster men on the moon.
Portugeasy of de GS van Marnix, witte plaat.
Ben er nog niet uit. Ben me flink aan het oriënteren op een blancpain flyback Monaco. Horloge is in perfecte staat echter ik twijfel omtrent de wijzers. Er is weinig over te vinden want er zijn er maar 300. Nog maar ff goed doorzoeken en onderzoeken.
Mooie versie!
(als dat Monaco er niet op zou staan…)
Eens. Maar de Monaco heeft de glasbodem met gouden rotor. Afwegen dus.
Ja, maar jij kijkt 99.9% van de tijd toch echt naar de voorkant…
Ik was even benieuwd waar jullie het over hadden:
Maar dan de Witte/zilveren versie. Ben er nog niet uit want ik vind het Monaco ys niet passen op dit horloge.
Ik denk dat ik de gewone flyback met 3 registers mooier vind
De afleesbaarheid van de Chistoper Ward is volgens mij niet al te best.
Niks mis mee
Het ging om dit specifieke model
Ja dat is inderdaad niet best…
Doet me een beetje aan een IWC Portuguese denken, maar toch, erg fraai!
https://www.stowa.de/cosmoshop/pix/a/z/chrono1938datschwarzpol/g/Stowa_Chrono1938_crbcreme.jpg
Ik vind je verzameling geweldig mooi! Beetje eigenzinnig. Wat mij betreft zou een mooie Einzeiger een goede aanvulling zijn
Junghans meister chronoscope?
Kweenie of dit irl weer erg meevalt? Als het witte wijzers zijn, dan kan ik me het moeilijk afleesbare wel voorstellen. Maar als ze gepolijst zijn, dan kan het lichtval ze doen sprankelen of juist bijna zwart lijken.
Als dress eigenlijk ook wel leuk en eigenzinnig. Niet elke minuut doet er dan toe.