Advies voor horloge zwangere vrouw.

Hallo,

Mijn vrouw is op dit moment 39 weken zwanger.
Om haar te bedanken voor het mij schenken van een prachtige zoon, mocht alles goed gaan. Wil ik een horloge voor haar kopen.

Ik zou echter niet weten wat, ik schiet van longiness naar Tudor, van Tissot naar Frederique Constant. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Mijn vraag wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen zou staan?

Vincent.

3 likes

Niet een horloge geven aan een zwangere vrouw die ze helemaal niet mooi vind. Beter advies heb ik niet.

19 likes

Dat is zeer persoonlijk en eigenlijk niet mogelijk om te beantwoorden. Waar houdt zij van? Ronde horloges, vierkant, automaat, Quartz? Stalen band of leder?

Ontkennen en wegrennen .

Kinderen zijn niks leuk, heb er 3 dus ervaring te over.

Blijf je.
Dan iig een Rolex ivm waardestijging …
Als kind gaat studeren is dat iig ingedekt financieel gezien.

26 likes

Leuk idee. Mijn tip is om het aan je vrouw zelf te vragen. Wat vindt zij mooi? Wat voor type is het? Houdt ze van goud, diamantjes of juist van simpel? Wat spreekt haar aan?

4 likes

Ah jij denkt kom even stalken in iemand anders zijn topic, netjes.

Nou goed advies, ga samen wat kopen.

3 likes

Een makkelijk afleesbaar horloge met een timer, zodat dat je weet wanneer de baby weer gevoed moet worden en s’nachts kan aflezen hoe laat je gebroken nacht begonnen is

6 likes

:joy::joy::joy:

3 likes

Klinkt als een Applewatch met een paar opvoed apps erbij.

2 likes

Helemaal mee eens en ik heb er geen.
Kinderen worden pas leuk/interessant als je er mee in discussie kan. Tot die tijd blijf ik er van weg.

2 likes

Wil graag een automaat. Omdat de tijd altijd doorloopt. Ze wil een lederen band. En een ronde kast.

Cartier tank met quartz uurwerk.

Oh.

Mijn vrouw wil juist geen gezeik dus geen automaat.

2 likes

:laughing:Nu al te veel in dat kind geĂŻnvesteerd. Ik kan dus beter blijven.
Evengoed denk ik niet dat ik voor een eurotje of 1000 een ladydate aan kan schaffen

1 like

Ik zou eerst de spannende, mooie en vermoeiende periode van en na de geboorte samen beleven. Al het materiële is waarschijnlijk totaal van ondergeschikt belang als je het hummeltje straks in je armen neemt. Daarna kan je samen kijken naar iets wat zij mooi vindt. Hier was een horloge nicht im frage. Het werd een ring met 3 diamantjes… voor elk kind 1.

10 likes

Ik zou nog wachten! Onze zoon is 9 maanden en we gaan nu “baargoud” uitzoeken. Smaak verandert en een moeder met pasgeboren kind draagt volgens mij niet vaak een horloge, zit steeds in de weg als hij op je arm ligt de komende maanden.

3 likes

Gezien je naam, beter zingen voor haar :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

1 like

Ai…

Dan uiteraard oprekken dat budget want.

Komt er een meisje

Een jongen

Een transgender / Non-binair persoon of veganist .
image

Uiteraard gefeliciteerd met het mooiste geschenk wat je als mens mag ontvangen , een kindje.

25 likes

Verre Familie, wel een keer gratis concert tickets aan over gehouden :+1:

1 like

Ja je mag Tegenwoordig geen aannames meer doen over geslacht. Voor je het weet wordt je gecanceld

1 like
2 likes