Mijn vrouw is op dit moment 39 weken zwanger.
Om haar te bedanken voor het mij schenken van een prachtige zoon, mocht alles goed gaan. Wil ik een horloge voor haar kopen.
Ik zou echter niet weten wat, ik schiet van longiness naar Tudor, van Tissot naar Frederique Constant. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn vraag wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen zou staan?
Dat is zeer persoonlijk en eigenlijk niet mogelijk om te beantwoorden. Waar houdt zij van? Ronde horloges, vierkant, automaat, Quartz? Stalen band of leder?
Leuk idee. Mijn tip is om het aan je vrouw zelf te vragen. Wat vindt zij mooi? Wat voor type is het? Houdt ze van goud, diamantjes of juist van simpel? Wat spreekt haar aan?
Een makkelijk afleesbaar horloge met een timer, zodat dat je weet wanneer de baby weer gevoed moet worden en s’nachts kan aflezen hoe laat je gebroken nacht begonnen is
Ik zou eerst de spannende, mooie en vermoeiende periode van en na de geboorte samen beleven. Al het materiële is waarschijnlijk totaal van ondergeschikt belang als je het hummeltje straks in je armen neemt. Daarna kan je samen kijken naar iets wat zij mooi vindt. Hier was een horloge nicht im frage. Het werd een ring met 3 diamantjes… voor elk kind 1.
Ik zou nog wachten! Onze zoon is 9 maanden en we gaan nu “baargoud” uitzoeken. Smaak verandert en een moeder met pasgeboren kind draagt volgens mij niet vaak een horloge, zit steeds in de weg als hij op je arm ligt de komende maanden.