Advies voor horloge zwangere vrouw.

The mother of pearl

2 likes

afbeelding

3 likes

Ik zou voor jezelf wat leuks kopen, je hebt haar al een kind gegeven :grin:

Maar het gaat vooral om haar dus vraag het haar en ga lekker samen zoeken.

2 likes

Gefeliciteerd, althans, we duimen. Toch bevreemd het me altijd, zo’n soort schenkings-idee. Jullie hebben het samen gefabriceerd en zij poept het uit, en daarna is het waarschijnlijk niet jouw zoon maar haar zoon, waarbij jij ook nog af en toe mee mag doen als je je gedraagt. :slight_smile:

Maar dat je haar een cadeau wilt geven om de geboorte te vieren is natuurlijk leuk. Zij moet tenslotte al het werk doen van gestatie tot geboorte. :+1:

Dat betekent dat je niet weet wat zij wil hebben, anders zwalkte je niet.

Ik zou geneigd zijn om het haar gewoon voor te leggen. Zeg haar gewoon dat je voor deze gelegenheid een mooi horloge voor haar wilt kopen als aandenken / cadeau, en ga gewoon samen op jacht naar iets wat zij mooi vindt.

Tip van flip: Ik ken veel vrouwen die mechanische horloges drie keer kut vinden, want zwaar, dikker, moeilijk in te stellen en al die dingen meer. Als je Tudor geld uit wilt gaan geven zou ik zeggen dat een zonne-energie aangedreven Cartier Tank quartz een mooie optie kan zijn.

Hopla.

8 likes

Ja, dat gevoel van romantiek, symboliek, traditie (en meer van dat soort emotionele onzin :wink:) ontbreekt bij iemand die gewoon lekker praktisch in het leven staat, en geen horlogenerd is, waarschijnlijk volledig. Dus de solar Tank lijkt mij heel heel goede keuze! Gewoon mooi, stijlvol en toch zeer gebruiksvriendelijk. :+1:

Maar, het is al gezegd, het kan natuurlijk nooit kwaad om haar even te betrekken bij de keuze. :smiley:

Gefeliciteerd en geniet ervan!

Jezus zeg wat zoetsappig :joy:

GEFELICITEERD!! Hij is al geboren zie ik

110cm en 60 pond

afbeelding

6 likes

:wink:

1 like

Protip die ik kan geven, neem een horloge met een toch wel meer dan 3atm waterdichtheid. Laatst nog gehad dat mijn 5 maand oude zoon zijn fles had teruggeven. Natuurlijk hang je dan vol melk, waaronder ook mn horloge. Maar op dat moment maak je toch eerst je kind schoon en erna pas je horloge :sweat_smile:

En natuurlijk de badmomenten. Nooit gedacht dat zo een klein mormel zoveel water kan bewegen :sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Er zijn ook wel eens mensen geweest die hun zondagse horloge afdeden tijdens het badderen en het wassen van hun kinderen.

ZO BOOS. Waarom moeten meisjes nou in godnaam het patent op roze krijgen? Het is een mooie kleur. Zeker ook voor jongens. Neem nu dit:

Ik vind 'm cooler dan mijn vrouw. Want zij vind dit toffer:

@VanVelzen, lees je nog mee? De Nomos Club. Verkrijgbaar in kekke kleuren, 36mm klein, 8mm dun, 100m waterdicht… Als ze met een handwindertje kan leven is het super tof. Mijn vrouw is fan.

3 likes

Ik ken je vrouw niet, maar als ik horloges met mijn vrouw ga vergelijken, slaap ik op de bank…

7 likes

Ik lees zeker nog mee zoveel reacties. Goede optie dit
Vind de argumenten voor de Cartier tank quartz ook goed.

Ik ga over een paar weken wel een keer met haar op pad
Dan kan ze zelf ook voorkeuren aangeven.
Kan nu in ieder geval een aantal goeie opties aangeven bij haar.

1 like

Goeie tip dit ook

1 like

Heel gaaf. Waar heb je deze gezien ?

Edit. Gevonden

2 likes

6 likes

OMG :thinking:
Ik heb er géén, maar zónder is het eigenlijk wel comfortabel. Alleen: we worden wat ouder, en dan is hulp van kinderen weleens handig.

Aan TS: gefeliciteerd. En dan ga ik ervan uit dat het een bewuste keuze is geweest. En horlogetip? Een Seiko of Grand Seiko, altijd goed.

1 like

Vragen aan haar wat ze zou willen krijgen van je. Niet zelf iets kopen, zeker een horloge niet. Dat is zo persoonlijk.

6 likes

Gewoon bespreken met je vrouw dat je haar een horloge wil geven als dank en dan samen naar de juwelier/AD en haar laten kiezen. Tenslotte zal ze dat horloge jaren gaan dragen en dan moet ze hem wel mooi vinden. Denk dat ze dat heel erg zal waarderen.

2 likes

Sorry mijn likes zijn op, dus voor iedereen een dikke :+1:

1 like

Ik zit/draai vaker aan de knopjes van mijn horloges dan van mijn vrouw dus niet te vergelijken…

2 likes